Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych,...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
Zobacz więcej ofert pracy

Lider ds. Telesprzedaży

UPC Polska Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
3310 dni temu

UPC Polska - jesteśmy liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii. Należymy do największego międzynarodowego operatora telewizji kablowej na świecie – Liberty Global. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału.


Lider ds. Telesprzedaży

Miejsce pracy: Katowice

Nr Ref.: MLT/032015/AJ

Dla naszego rozwijającego się Zespołu Telesprzedażowego, w strukturach największego Call Center UPC w Polsce, poszukujemy Menadżera zainteresowanego podjęciem wyzwania zbudowania nowego zespołu Telefonicznych Doradców Klienta odpowiadających za dosprzedaż usług firmy podczas bieżącej obsługi Klientów firmy.

 

Zakres zadań:
  • zarządzanie zespołem Telefonicznych Doradców Klienta (m.in. rekrutacja, coaching, dbanie o wysoką jakość sprzedaży)
  • realizacjach celów sprzedażowych zespołu
  • czynny udział we wdrażaniu nowych projektów
Wymagania:
  • doświadczenie w branży Call Center, mile widziane na infolinii sprzedażowej
  • doświadczenie w koordynowaniu bądź zarządzaniu pracą konsultantów telefonicznych 
  • mile widziane doświadczenie w tworzeniu nowych zespołów
  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów biznesowych
  • znajomość języka angielskiego
  • gotowość podjęcia pracy w systemie zmianowym
Oferujemy:
  • pracę w największym Call Center UPC w Polsce  
  • zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej firmie, będącej liderem cyfrowych usług kablowych
  • rozpoznawalną i cenioną markę naszych usług
  • atrakcyjne wynagrodzenie – w części uzależnione od wyników pracy
  • atrakcyjne benefity (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, pakiet usług UPC)
  • atmosferę pracy sprzyjającą związaniu się z nami na dłużej
  • otwartość na inwencję i pomysły wspierające dalszy rozwój Działu
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych,...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...