Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Lider ds. infrastruktury technicznej z j. angielskim
Miejsce pracy: Gliwice
Nr ref.: 7-18-58490
Wraz z naszym Klientem, międzynarodową, nowoczesną firmą , w związku ze wzrostem liczby Klientów i nowymi projektami szukamy osoby, które chciałby dołączyć do zespołu ds. infrastruktury technicznej na stanowisku: Lider ds. infrastruktury technicznej
Zakres obowiązków:
- Kierowanie pracą zespołu ds. Utrzymania Infrastruktury Technicznej
- Prowadzenie stałego dozoru obiektu i urządzeń technicznych
- Kontrola i nadzór nad przeglądami serwisowymi wymaganymi przez Prawo Budowlane oraz planowanie i nadzór serwisów maszyn i urządzeń
- Nadzór nad pracami firm zewnętrznych zajmujących się m.in. naprawami, konserwacją infrastruktury technicznej
- Kompleksowe prowadzenie procesu zaopatrzenia w części zamienne do maszyn i urządzeń (ofertowanie, przyjęcie sprowadzonych materiałów na magazyn oraz ich wydanie)
- Wdrażanie i stosowanie rozwiązań mających na celu obniżanie kosztów utrzymania obiektu i parku maszynowego
- Prowadzenie i tworzenie dokumentacji dla jednostek nadzorczych i audytujących
- Proponowanie rozwiązań doraźnych oraz kompleksowych w zakresie poprawy bezpieczeństwa oddziału i ich wdrażanie
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe/średnie techniczne
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną (warunek konieczny)
- Min. 3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku (UR, Utrzymanie infrastruktury technicznej)
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń
- Umiejętność prowadzenia dokumentacji technicznej infrastruktury budynkowej i parku maszynowego
- Wiedza techniczna, znajomość zagadnień obsługi instalacji budynkowych (instalacje wentylacyjno-klimatyzacyjnej, instalacje elektryczne) oraz zdolności manualne
- Dodatkowym atutem będzie doświadczanie w kierowana pracami zespołów ds. utrzymania infrastruktury technicznej/UR
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych w czasie procesu wdrożenia oraz szkoleń
Informacje dodatkowe:
- Jednozmianowy system czasu pracy
- Praca w międzynarodowym środowisku przy realizacji ciekawych pod względem technicznym projektów
- Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach firmy
- Bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń
- Udział w ciekawych międzynarodowych projektach podnoszących kwalifikacje zawodowe
- Samodzielne stanowisko pracy z możliwością wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
- Bardzo dobra atmosfera pracy tworzona przez zgrany zespół profesjonalistów z różnych krajów
- Praca w rozpoznawanej, nowoczesnej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania gamy produktów oraz odbiorców
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".