Lider Call Center
Miejsce pracy: Radom, ul. Malczewskiego 24
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- nadzorowanie i koordynowanie pracy podległego zespołu,
- wdrażanie do pracy nowych pracowników zgodnie z obowiązującym standardem,
- nadzór nad merytoryczną stroną udzielanych przez pracowników informacji,
- nadzór na prawidłowym przebiegiem procedur dotyczących obsługi pacjenta,
- wsparcie merytoryczne pracowników Call Center w zakresie świadczenia usług medycznych,
- koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez pacjentów,
- prowadzenie bezpośredniej obsługi pacjentów według obowiązujących standardów,
- przygotowanie cyklicznych raportów podsumowujących pracę zespołu.
Od kandydatów oczekujemy:
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
- nastawienia na jakość obsługi Pacjenta;
- umiejętności sprzedażowych;
- doświadczenia w zarządzaniu personelem;
- umiejętności przekazywania wiedzy,
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- umiejętności pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie, w miłej i przyjaznej atmosferze;
- duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu;
- profesjonalne szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego;
- atrakcyjny i motywacyjny system wynagradzania;
- pakiet świadczeń pozapłacowych.
Poznaj
Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.
Centrum Medyczne Damiana istnieje od 1994 r. Oferuje szeroki zakres opieki medycznej, którą zapewnia Pacjentom w siedmiu przychodniach i w szpitalu.
Pracują w nich lekarze wszystkich specjalności, z wieloletnią praktyką kliniczną zdobytą w wiodących placówkach polskich i zagranicznych. Misję Centrum najlepiej oddaje przesłanie – Z Damianem przez całe życie.
Centrum Medyczne Damiana współpracuje z ponad 200 przychodniami na terenie całego kraju.
Centrum Medyczne Damiana należy do Grupy Medicover.