Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • SAP PLM Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    RESPONSIBILITIES Perform System Configuration; Author Functional Specifications; End user training; Communication with the customer (onsite + remote) Presales activities; Guiding junior consultants; ‘Nice to have’ skills: Knowledge of SAP EPD is nice to have; REQUIREMENTS Looking for experienced...
  • SAP FI Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    RESPONSIBILITIES Functional SAP experience, including hands on FI Configuration responsibilities in the following areas: General Ledger, Accounts Payable, Accounts Receivable, Assets Accounting, Period-closing functionality, Treasury functionality, Cost Element Accounting, Cost Center Accounting,...
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta (FOOD)

    J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska Poszukujemy bardzo dobrze zorganizowanej osoby do pracy w obszarze wsparcia obsługi klienta w naszej największej branży badań żywności. Na co dzień w ramach tego stanowiska będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna za: poprawne składanie zleceń klientów w naszym wewnętrznym...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Priority Services Specialist with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...
Zobacz więcej ofert pracy

L2 Support Consultant

CPL JOBS Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
1380 dni temu

CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.


L2 Support Consultant

Miejsce pracy: Wrocław

Job description:

  • We are seeking a versatile, self-motivated candidate who will be responsible for providing an exceptional client support experience while exemplifying an advanced level of functional and technical support expertise for client’s product portfolio.
  • The Level 2 Support Consultant will successfully engage with our enterprise clients through skillful analysis, effective communication, coordination and teaming with product management and development teams, and timely resolution of client incidents and requests.

 Second Line Support (SLS) function for client’s product portfolio. SLS responsibilities include:

  • Maintain a high level of client satisfaction.
  • Obtain detailed and accurate information relating to the business impact of client’s issues, utilizing effective questioning and troubleshooting techniques.
  • Replicate, investigate, and diagnose issues. Document issues for further diagnostic of root cause isolation when needed.
  • Analyze log files using standard debugging concepts.
  • Liaise and work closely with internal company’s teams on escalated functional and technical issues, and product roadmap changes.
  • Create and/or modify Support documentation for internal and external use.
  • Provide client reports and attend client review meetings.
  • Gather and present client insights to teams across the company while adhering to processes that ensure consistent and repeatable results.
  • Liaise with Support management in North America, the UK and Poland.

Skills & experience:

  • Good understanding of relational databases
  • Good knowledge of SQL language
  • Good knowledge of Unix/Linux operating systems and tools
  • Knowledge of software debugging and profiling tools
  • Ability to read and understand source code in programming languages like Java/C/C++/C#
  • Ability to create simple ad-hoc programs or scripts
  • Educated to degree level or simila
  • Previous experience supporting enterprise finance software products
  • Ability to multi-task and perform effectively under pressure, and to manage internal expectations around resolutions and timelines
  • Good English skills, min. B2.
  • Analytical mind-set
  • Problem-solving
  • Process-driven
  • Is resourceful, self-motivated with ability to work independently.
  • Has excellent interpersonal and communication skills
  • Resourceful, organized and quick-witted
  • Flexibility to work shifts to provide round the clock client service
  • Experience and skills that would be beneficial:
    • Understanding of accounting principles
    • Experience in at least one of the Banking, Telco, High-Tech, or Insurance sectors
  • Business analysis and testing experience

Availability and work shifts:

  • Needs to cover mainly day shifts
  • Possible home office (in particular when working on weekends/public holidays).

Benefits:

  • Competitive Salary
  • Work from home options
  • Private healthcare (for employee and family)
  • Profit related bonus
  • Ability to purchase company shares on preferential terms
  • Life and disability insurance
  • Social Fund (multisport card, gift card for Christmas & Easter)
  • English lessons during working hours
  • Training budget
  • Chillout room, board games, PS4
  • Fresh fruits, tea and coffee
  • Social Committee activities
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Agencja wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 10504.

www.cpljobs.pl

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142578192, NIP 701-02-56-845 (dalej: CPL Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy na rzecz którego działa CPL Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez CPL Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. CPL Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy CPL Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez CPL Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma CPL Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych, oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez CPL Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych.”
 

Podobne oferty

  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • SAP PLM Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    RESPONSIBILITIES Perform System Configuration; Author Functional Specifications; End user training; Communication with the customer (onsite + remote) Presales activities; Guiding junior consultants; ‘Nice to have’ skills: Knowledge of SAP EPD is nice to have; REQUIREMENTS Looking for experienced...
  • SAP FI Consultant

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    RESPONSIBILITIES Functional SAP experience, including hands on FI Configuration responsibilities in the following areas: General Ledger, Accounts Payable, Accounts Receivable, Assets Accounting, Period-closing functionality, Treasury functionality, Cost Element Accounting, Cost Center Accounting,...
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta (FOOD)

    J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska Poszukujemy bardzo dobrze zorganizowanej osoby do pracy w obszarze wsparcia obsługi klienta w naszej największej branży badań żywności. Na co dzień w ramach tego stanowiska będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna za: poprawne składanie zleceń klientów w naszym wewnętrznym...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Priority Services Specialist with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...