Dołącz do naszego zespołu na stanowisko
KupiecALDI jest jedną z wiodących firm w handlu detalicznym w Europie i na świecie reprezentowaną w Polsce przez grupę ALDI Nord. W całym kraju posiadamy już ponad 130 sklepów.
Miejsce pracy: Katowice
TWOJE ZADANIA
- Odpowiedzialność za produkt (wprowadzenie, rozwój, opakowanie).
- Zarządzanie powierzoną grupą asortymentową.
- Aktywne poszukiwanie nowych dostawców oraz alternatywnych źródeł zaopatrzenia.
- Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami.
- Monitorowanie wyników sprzedaży oraz działań konkurencji.
- Przygotowywanie specyfikacji i ofert w zakresie produktowo-cenowym dla kontrahentów.
- Zarządzanie dokumentacją handlową.
- Weryfikacja oraz pełnienie nadzoru nad aktualnością i ważnością kontraktów.
- Współtworzenie materiałów reklamowych oraz współpraca z innymi działami Firmy.
OCZEKIWANIA
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: ekonomia, logistyka, zarządzanie).
- Minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe w dziale zakupów (znajomość branży spożywczej będzie dodatkowym atutem.
- Dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)- warunek konieczny, komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Zorientowanie na osiąganie wyników, elastyczność i inicjatywa w działaniu.
- Umiejętności negocjacyjne, dobra organizacja pracy.
- Prawo jazdy kategorii B.
NASZA OFERTA
-
Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją.
-
Miejsce parkingowe przy siedzibie Firmy.
-
Konkurencyjne wynagrodzenie i gwarancja wzrostu zarobków.
-
Samochód służbowy, do użytkowania także w celach prywatnych.
-
Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny: nawet do 48 specjalistów oraz 699 badań/zabiegów.
-
Pogłębione szkolenie wprowadzające w różnych działach Firmy.