Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
- budowanie permanentnej kategorii asortymentowej (w tym marki własnej);
- praca nad promocjami i mikrosezonami;
- prowadzenie negocjacji handlowych;
- sprawowanie nadzoru nad umowami i zamówieniami;
- ścisła współpraca z Menedżerem ds. Rozwoju Sprzedaży;
- analiza sprzedaży i konkurencji.
- min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- doświadczenie w budowaniu asortymentu permanentnego;
- bardzo dobra znajomość asortymentu z działu Gotowanie (garnki, patelnie, pojemniki do przechowywania, itp.);
- bardzo dobra znajomość rynku dot. działu: Wyposażenie Domu;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne;
- zdolności analityczne;
- bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji pracy;
- bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
- możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski;
- pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
- dynamiczną pracę w gronie specjalistów;
- bogatą ofertę szkoleń specjalistycznych;
- szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach;
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.