POZNAJ NAS I ZACZNIJ SWOJĄ KARIERĘ W EURO!
Jesteśmy polską firmą, która od 25 lat działa na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. Docieramy do Klientów za pośrednictwem trzech kanałów sprzedaży: ogólnopolskiej sieci sklepów, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce www.euro.com.pl oraz przez Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska sieć transportu, Magazyn Centralny i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.
Pracują dla nas specjaliści różnych dziedzin, którzy tworzą i wdrażają projekty, mające wpływ na działanie całej Firmy.
Nasi pracownicy rozwijają się z nami – 80% osób na stanowiskach kierowniczych w naszej Firmie awansowało w ramach rekrutacji wewnętrznych.
To co dla nas ważne, to zaangażowanie, otwartość, chęć do pracy i gotowość na wyzwania.
Masz to w sobie? Dołącz do nas!
Nasze obecne wyzwanie to:
Na czym będzie polegała Twoja praca?
- na przygotowywaniu specyfikacji zakupu zgodnie ze zleceniem właściciela biznesowego
- na opracowywaniu właściwej strategii zakupowej
- na określaniu kryteriów doboru dostawców i na ich podstawie ostatecznego wyboru dostawcy
- na prowadzeniu negocjacji i zawieraniu umów
- na optymalizowaniu kosztów zakupowych
- na nawiązywaniu, budowaniu i podtrzymywaniu relacji z dostawcami
- na analizowaniu rynku IT (produkty, usługi, dostawcy)
Jeżeli masz do zaoferowania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 3-letnie)
- wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne lub informatyczne
- znajomość rynku IT (produkty, usługi, dostawcy)
- biegłą obsługę komputera w zakresie MS Office (szczególnie Excel) oraz znajomość obsługi systemu klasy ERP
- doświadczenie we wdrażaniu i optymalizacji procesów zakupowych
- świadomość biznesową
- wysoki poziom zdolności analitycznych
- rozwinięte zdolności organizacyjne
- umiejętności negocjacyjne
Możemy Ci zaproponować:
- pracę w firmie o wysokich standardach oraz bogatej ofercie handlowej
- pakiet szkoleniowy
- pakiet socjalny
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę