Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Zakup surowca drzewnego na rynku polskim i zagranicznym; Przygotowanie ofert zakupu; Prowadzenie negocjacji handlowych ze stałymi kontrahentami; Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji biznesowych z dostawcami; Realizacja ustalonych...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Co Cię czeka! Zarządzanie wsparciem krajowych i ogólnoeuropejskich projektów zakupowych (przetargi, optymalizacja kosztów, zrównoważony rozwój, ulepszenia procesów itp.), aktywna praca w naszym globalnym zespole ds. zakupów. Budowanie skutecznych relacji z interesariuszami oraz zapewnienie...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Twój zakres obowiązków przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych, ścisła współpraca z dostawcami, analiza otrzymanych ofert, przygotowywanie zestawień do dalszych negocjacji, negocjowanie warunków współpracy, cen, zapisów umów z Podwykonawcami i Dostawcami, przygotowywanie...
Twoje obowiązki: Realizacja wybranych procesów zakupowych w ramach zarządzanej kategorii - obszar materiałów technicznych i usług specjalistycznych (części zamienne do maszyn, narzędzia, oprzyrządowanie itp.). Tworzenie zapytań ofertowych i negocjowanie warunków dostaw oraz zakupów w...
Poszukujesz nowych wyzwań? Chcesz uczestniczyć w dynamicznym rozwoju grupy kapitałowej powstałej w wyniku połączenia potencjałów ekonomicznych, organizacyjnych, finansowych i rynkowych firm: INTER GROCLIN AUTO S.A. producent wyposażenia i akcesoriów samochodowych, głównie poszycia foteli, jak i samych foteli i fotelików samochodowych,
Dołącz do nas!
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kupiec Operacyjny
ZADANIA NA STANOWISKU:
Bieżąca analiza zapotrzebowania materiałowego w systemie ERP i składanie zamówień do uzgodnionych dostawców.
Nadzór nad komunikatami systemowymi i ich realizacja.
Bieżąca współpraca i kontakt z dostawcami.
Nadzór nad dostawami materiałów.
Kontrola niezbędnej dokumentacji i wyjaśnianie ewentualnych niezgodności z dostawcą.
Weryfikacja stanów magazynowych w razie potrzeby.
WYMAGANIA:
Wykształcenie średnie lub wyższe.
Dobra znajomość języka angielskiego.
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej.
Umiejętność obsługi Pakietu MS Office, znajomość systemu klasy ERP będzie dodatkowych atutem.
Umiejętność pracy analitycznej, dokładność, sumienność.
Wysoki poziom odporności na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Wysoki poziom komunikacji interpersonalnej oraz umiejętność pracy zespołowej w międzynarodowym środowisku pracy.
OFERUJEMY:
Ciekawą i odpowiedzialną pracę, pełną wyzwań zawodowych.
Warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników.
Możliwość intensywnego rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń w międzynarodowym środowisku pracy.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Zakup surowca drzewnego na rynku polskim i zagranicznym; Przygotowanie ofert zakupu; Prowadzenie negocjacji handlowych ze stałymi kontrahentami; Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji biznesowych z dostawcami; Realizacja ustalonych...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Co Cię czeka! Zarządzanie wsparciem krajowych i ogólnoeuropejskich projektów zakupowych (przetargi, optymalizacja kosztów, zrównoważony rozwój, ulepszenia procesów itp.), aktywna praca w naszym globalnym zespole ds. zakupów. Budowanie skutecznych relacji z interesariuszami oraz zapewnienie...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Twój zakres obowiązków przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych, ścisła współpraca z dostawcami, analiza otrzymanych ofert, przygotowywanie zestawień do dalszych negocjacji, negocjowanie warunków współpracy, cen, zapisów umów z Podwykonawcami i Dostawcami, przygotowywanie...
Twoje obowiązki: Realizacja wybranych procesów zakupowych w ramach zarządzanej kategorii - obszar materiałów technicznych i usług specjalistycznych (części zamienne do maszyn, narzędzia, oprzyrządowanie itp.). Tworzenie zapytań ofertowych i negocjowanie warunków dostaw oraz zakupów w...