Naszym Klientem jest grupa lotnicza o zasięgu globalnym, w skład której wchodzi ponad 400 spółek. Grupa jest podzielona na pięć segmentów obejmujących przewozy pasażerskie, przesyłki lotnicze oraz usługi lotnicze: Passenger Airline Group, Logistics, MRO, Catering oraz IT Services. Wszystkie segmenty zajmują wiodącą pozycję w swoich obszarach działalności, w niektórych przypadkach są liderami rynku globalnego.
W Krakowie firma rozpoczęła swoją działalność w 2003 roku i w chwili obecnej zatrudnia ponad 800 pracowników, specjalizujących się w dostarczaniu najwyższej jakości usług przy stale rosnącym zakresie świadczonych usług i klientów.
Rola krakowskiego Centrum polega na zapewnieniu szerokiego zakresu najwyższej jakości usług z zakresu księgowości oraz usług biznesowych dla spółek grupy. Zakres usług obejmuje m.in. obszary Finansów, Księgowości, Human Resources, Zakupów oraz Raportowania.
Dynamiczny wzrost, rozwój obecnych, a także wdrożenie nowych usług zapewnia możliwości rozwoju zarówno dla doświadczonych ekspertów jak i absolwentów, którzy chcą się rozwijać i stać częścią sukcesu firmy.
Wymagania:
- Min. 1-2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku
- Min. dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność obsługi Windows i MS Office
- Bardzo dobre zdolności komunikacji i współpracy
- Systematyczność i dokładność
- Zorientowanie na klienta
Obowiązki:
- Odpowiedzialność za kompleksową realizację zadań w obrębie księgowości finansowej z wykorzystaniem systemu SAP - procesy zobowiązań, należności lub księgi głównej
- Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (biura zagraniczne) w języku obcym
- Utrzymywanie wysokich standardów LGBS
PTP – Purchase To Pay
- Księgowanie faktur przychodzących
- Kontakt z Klientem wewnętrznym oraz dostawcami
- Uzgadnianie sald kont dostawców i kont pracowniczych
- Przygotowywanie płatności
- Rozliczenia międzyokresowe
OTC – Order To Cash
- Księgowanie faktur wychodzących
- Wystawianie faktur dla Klientów
- Rozliczanie kont klientów, rozliczenia z BSP/CASS, rozliczenia sprzedaży
- Kontakt z Klientem wewnętrznym oraz Klientami zewnętrznymi, potwierdzanie sald
- Ściąganie należności
RTR – Record To Report
- Rozliczanie kont księgi głównej
- Księgowanie wynagrodzeń, wyciągów bankowych i raportów kasowych
- Sprawdzanie opłat bankowych
- Przygotowywanie transferów bankowych i deklaracji podatkowej
- Rozliczanie umów barterowych
Oferujemy:
- Możliwość uczestnictwa w budowaniu nowego serwisu
- Stabilne zatrudnienie i ciekawą pracę w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku
- Pracę w inspirującym zespole, przyjaznej atmosferze z wykorzystaniem zaawansowanych systemów
- Możliwość rozwoju kwalifikacji w obszarze księgowości
- Szkolenia początkowe i zaawansowane
- Codzienny kontakt zawodowy w języku obcym
- Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych
- Możliwości długofalowego rozwoju zawodowego
- Unikalny pakiet benefitów i system premiowy
- Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym
- Warunki i organizację pracy przyjazną dla matek – wyróżnienie w plebiscycie „Firma Przyjazna Matce”
- Biuro dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych