Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania inne:
Zakres obowiązków; Bieżące i prawidłowe prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z Ustawą o Rachunkowości; Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz opracowywanie planu kont zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa; Prowadzenie wszystkich wymaganych przepisami ewidencji księgowych; Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych, sporządzanie deklaracji - CIT, JPK oraz GUS; Ewidencja i inwentaryzacja środków trwałych. Obsługa kontroli skarbowych, audytów oraz kontroli pozostałych instytucji finansowych. Współpraca z działem kadrowo-płacowym. Tworzenie zestawień miesięcznych, kwartalnych i rocznych. Wymagania; Wykształcenie o profilu ekonomicznym, finansowym lub z zakresu rachunkowości. Min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego. Znajomość programu InsERT Rewizor GT/NEXO, Bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości oraz przepisów podatkowych. Mile widziany Certyfikat Księgowego lub ukończony kurs Księgowego w SKwP. Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy, odporność na stres, Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Umiejętności realizowania kilku zadań jednocześnie i pracy pod presją czasu.
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Świętego Leonarda 9, 25-311 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Dane kontaktowe:
Miejski Urząd Pracy w Kielcach
rekrutacja@pcwoenergy.pl
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: inny - Wskazany kontakt email;rekrutacja@pcwoenergy.pl
Wymagane dokumenty:
cv
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach