CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Realizacje Cavatina Holding zlokalizowane są w siedmiu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy z muzyką i sztuką, a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
- prowadzenie pełnych ksiąg handlowych spółek zgodnie z ustawą o rachunkowości
- przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych,
- sporządzanie sprawozdań finansowych jednostki,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP),
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
- kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa dowodów księgowych,
- czynne uczestnictwo w przygotowaniu raportów na potrzeby zarządu oraz banków,
- uczestniczenie w sporządzaniu skonsolidowanego sprawozdania finansowego,
- wsparcie przy wdrożeniu sprawozdawczości zgodniej z MSSF oraz wymogami rynku finansowego
- wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość),
- minimum 2 letnie doświadczenie w działach księgowości na podobnym stanowisku, w samodzielnym prowadzeniu pełnych ksiąg handlowych dla kilku Klientów,
- praktyczna znajomość przepisów podatkowych CIT, VAT, PIT,
- znajomość przepisów o rachunkowości oraz umiejętność stosowania ich w praktyce,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- otwartość na nowe zadania, wyzwania, chęć pracy w dynamicznym otoczeniu,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (praca w grupie) oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- orientacja na cele i zadania, inicjatywa, chęć rozwoju i poszerzania swoich obowiązków,
- mile widziana znajomość MSSF
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
- pakiet benefitów pracowniczych,
- komfortowe warunki pracy,
- dobrą atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników.
- karta Multisport dla pracownika
i jego rodziny - pakiet medyczny dla
pracownika
i jego rodziny - paczki
świąteczne - udział
w szkoleniach
i konferencjach związanych
z wykonywaną pracą - darmowa nauka języków
- imprezy
firmowe - wyjazdy
integracyjne - pyszna
kawa - atrakcyjne i komfortowe
biura
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.