PKF BPO Sadowska-Malczewska Sp.k. jest częścią Grupy PKF Consult. PKF jest polską firmą należącą do międzynarodowej sieci PKF International. W ramach spółki realizujemy usługi księgowe oraz kadrowo-płacowe dla Klientów polskich oraz międzynarodowych. Aktualnie w ramach naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Księgowy ds. rachunkowości
Miejsce pracy: Lublin
Zadania na tym stanowisku to:
- księgowanie dokumentów źródłowych,
- sporządzanie raportów i zestawień finansowych na bazie zaksięgowanych dokumentów,
- segregacja i archiwizacja dokumentów,
- fakturowanie sprzedaży,
- inne prace administracyjne oraz współpraca przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach działu,
- sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdawczości GUS i NBP,
- sporządzanie sprawozdań finansowych,
- bieżący kontakt z klientami w zakresie prowadzonych projektów,
- kontakt z urzędami skarbowymi, audytorami i innymi instytucjami publicznymi w zakresie prowadzonych projektów.
Szukamy osoby posiadającej:
- wyższe wykształcenie (tytuł magistra lub licencjat/studia podyplomowe) preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, podatki,
- doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości min. 1 rok,
- doświadczenie pracy w biurze rachunkowy,
- dobra znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie rachunkowości i podatków,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, min.B2,
- dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
Mile widziana umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych (Comarch, Navision, Symfonia, SAP).
Oferujemy:
- hybrydowa forma pracy,
- szkolenie językowe,
- prywatna opieka medyczna,
- ubezpieczenia grupowe,
- szkolenie merytoryczne,
- dofinansowanie do kursów, studiów i egzaminów państwowych,
- Multisport,
- bonusy za polecenia pracownicze,
- dofinansowanie do okularów,
- świadczenia urlopowe,
- elastyczny wybór formy zatrudnienia,
- dodatkowe diety do delegacji służbowej,
- spotkania integracyjne, konkursy, eventy,
- webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym.