Naszym Partnerem jest Kancelaria Rachunkowa, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze podatkowej, księgowej, finansowej oraz kadrowo - płacowej firm. Kancelaria od ponad 20 lat nieustannie się rozwija, rozszerzając zakres swoich usług oraz budując coraz to wyższe standardy obsługi. Przewagą konkurencyjną firmy jest wieloletnie doświadczenie w branży, zróżnicowany portfel, ponad 600 klientów oraz zaangażowany i zgrany, 25 osobowy zespół.
Księgowa
Miejsce pracy: Kraków
Zadania na oferowanym stanowisku:
- Oferta skierowana jest do praktyków z zakresu uproszczonej księgowości.
- Prowadzenie księgowości uproszczonej (KPiR oraz Ryczałt) podmiotów należących do portfela klientów kancelarii rachunkowej.
- Docelowo współpraca z Samodzielną Księgową oraz wsparcie jej w obszarze pełnej księgowości, czyli nauka, rozwój oraz uczestnictwo w obsłudze spółek handlowych.
- Bieżący kontakt z klientami obsługiwanych spółek – wsparcie w zakresie finansowo – księgowym, rozwiązywanie aktualnych problemów, budowanie pozytywnych relacji opartych na dobrej współpracy.
Nasze oczekiwania:
- 1-2 lata doświadczenia na stanowisku Młodszej Księgowej lub Księgowej.
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu KPiR - wiedza teoretyczna oraz doświadczenie praktyczne - warunek konieczny.
- Znajomość Ustawy o Rachunkowości oraz zagadnień podatkowych, a także gotowość do ciągłego aktualizowania swojej wiedzy.
- Doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym – dodatkowy atut.
- Wykształcenie średnie.
- Dobra znajomość pakietu Ms Office, w tym dobra znajomość programu Excel.
- Znajomość programu Symfonia lub Enova – dodatkowy atut.
- Znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikację z klientem – dodatkowy atut.
- Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków.
- Bardzo dobra umiejętność planowania, organizacji pracy i ustalania priorytetów.
- Wysokie zdolności interpersonalne, czyli: dobra komunikacja i umiejętność pracy z klientem.
Pracodawca oferuje:
- Przyjazne środowisko oraz wysoka kultura pracy.
- Gwarantowany work - life balance.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość pracy stacjonarnej lub hybrydowej.
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (7.00 - 9.00).
- Samochód do celów służbowych, wykorzystywany w przypadku wizyt u strategicznych klientów.
- Pomoc ds. organizacyjnych – osoba odpowiedzialna za odbieranie dokumentów od klientów.
- Przestronne i komfortowe biuro zlokalizowane w prestiżowym budynku biurowym.
- Dodatkowe benefity, karta Medicover lub karta Multisport.
- Coroczne wyjazdy integracyjne – krajowe lub zagraniczne oraz świętowanie Dnia Księgowego.
- Partnerstwo oraz duży kredyt zaufania.
- Dostęp do projektów, które niejednokrotnie będą dla Ciebie dużym wyzwaniem zawodowym.
- Nie martw się – możesz liczyć na wsparcie przełożonego oraz szkolenia wewnętrzne.
- Filiżanka aromatycznej kawy na dobry początek dnia.
Kilka słów od Syntegia HR:
- Dziękujemy za możliwość kontaktu z Tobą oraz za poświęcony czas na zapoznanie się ze szczegółami oferty. Liczymy na jej pozytywne rozpatrzenie.
- Chcemy poinformować, że zapoznamy się ze wszystkimi nadesłanymi aplikacjami.
- Wszelkie dodatkowe informacje zostaną przekazane kandydatom podczas rozmowy telefonicznej z HR Partnerem.
- Dołożymy wszelkich starań, aby wywiady telefoniczne i spotkania odbyły się w dogodnym terminie.
- Gwarantujemy pełną dyskrecję i poufność.
Etapy Rekrutacji
- Wywiad Telefoniczny
- Spotkanie z HR Partnerem
- Assessment Center (opcjonalnie)
- Spotkanie z klientem
- Nawiązanie współpracy