Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne
Zakres obowiązków:
∙ Uzgadnianie kont księgi głównej
∙ Sporządzanie raportów
∙ Prowadzenie ewidencji i rozliczanie środków trwałych
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe kierunkowe lub i wiedza z zakresu rachunkowości
• Bardzo dobra znajomość Excela
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym
• Skrupulatność, dokładność, zaangażowanie
Oferujemy:
• Umowa o pracę
• Możliwość długoterminowej współpracy
• Praca w renomowanej, międzynarodowej firmie
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Praca tymczasowa.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 412
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.