Ogłoszenie numer: 7673742, z dnia 2022-11-15
Polski Związek Działkowców (PZD) jest ogólnopolskim stowarzyszeniem ogrodowym kontynuującym ponad 120-letnią tradycję ruchu działkowego w Polsce. Związek prowadzi 4591 rodzinnych ogrodów działkowych, w których znajduje się 904 326 działek o łącznej powierzchni 40 100,9726 ha. Ponieważ działka jest przydzielana rodzinie, która w Polsce liczy zazwyczaj cztery osoby, przyjmuje się, że z działek korzysta blisko 4 miliony osób. Okręg Śląski PZD jest jedną z 26 jednostek terenowych PZD, który prowadzi 590 ROD i 91 834 działek ogrodowych oraz działa na obszarze województwa śląskiego. Główna siedziba Okręgu znajduje się w Katowicach. Ponadto jednostka ta posiada 10 zamiejscowych delegatur oraz 11 Ośrodków Finansowo – Księgowych, na co dzień zajmując się wykonywaniem statutowych zadań tj.: zakładanie i prowadzenie ROD, rozwój ROD w sposób zapewniający działkowcom i ich rodzinom aktywny wypoczynek i możliwość prowadzenia upraw ogrodniczych na własne potrzeby, przywracanie społeczności i przyrodzie terenów zdegradowanych, ochrona środowiska przyrodniczego, podnoszenie standardów ekologicznych otoczenia, kształtowanie zdrowego otoczenia człowieka, ochrona przyrody, poprawa warunków socjalnych społeczności lokalnych.
Miejsce wykonywania pracy: w siedzibie Delegatury Rejonowej Okręgu Śląskiego PZD w Będzinie, ul. Mieszka I 3.
Księgowa / Księgowy
Miejsce pracy: Będzin
Opis stanowiska
- prowadzenie pełnej księgowości Delegatury Rejonowej PZD Okręgu Śląskiego w Będzinie oraz Rodzinnych Ogrodów Działkowych z terenu działania delegatury,
- prowadzenie spraw kadrowych Delegatury Rejonowej PZD OZ Śląskiego w Będzinie oraz Rodzinnych Ogrodów Działkowych,
- doradztwo w sprawach finansowo – księgowych, podatkowych, rozliczeń ZUS dla Zarządów Rodzinnych Ogrodów Działkowych,
- Sporządzanie sprawozdań finansowych, ZUS, PIT.
Wymagania
- wykształcenie minimum średniego - ekonomicznego w zakresie księgowości/rachunkowości,
- doświadczenie na podobnym stanowisku w zakresie księgowania, ZUS, PIT
- znajomość przepisów ustawy prawo pracy, ubezpieczeń społecznych, podatkowych,
- znajomość programów księgowych,
- gotowość do świadczenia pracy na 3/4 lub cały etat,
- bardzo dobra organizacji pracy,
- umiejętność analizowania dokumentacji,
- dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- odpornośćna stres,
- doświadczenie w zakresie księgowości stowarzyszeń.
Oferujemy
- 3/4 lub cały etat.
- stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, dodatki do wynagrodzenia.
- pracę w miłej atmosferze.