Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Dekretowanie i księgowanie dokumentów dotyczących środków trwałych. Ewidencja nabywania i rozliczania środków trwałych w module ŚT (OL, LT, MT). Uzgadnianie sald kont księgowych – środki...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Zakres obowiązków: weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie, dekretowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych, w tym przychodowych i kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, bieżąca i okresowa weryfikacja oraz uzgadnianie sald kont...
Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów! Szukasz ambitnej pracy, która fachowo przygotuje Cię do roli Samodzielnej_go Księgowej_go i da możliwość awansu?...
Szukasz ambitnej pracy, gdzie masz możliwość być Partnerem biznesowym dla klienta? Masz doświadczenie z programem Enova365? Jesteś gotowa/y na intensywny rozwój? Jeśli odpowiadasz 3x TAK, to prawdopodobnie idealnie pasujesz do naszego zespołu :) Szukamy osoby, która w niedługim czasie...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu): kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Twój zakres obowiązków prowadzenie ksiąg handlowych i książki przychodów i rozchodów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie ewidencji środków płatniczych, w tym rozrachunków, bieżący kontakt z Klientami, rozmowy, spotkania oraz bieżące wsparcie doradcze dla...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym, Wprowadzenie faktur i wyciągów do systemu, Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności, Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne, Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów, Wsparcie w...
W tej roli będziesz odpowiadać m.in. za: Prowadzenie pełnej księgowości firmy, w tym przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego; Przygotowywanie okresowych sprawozdań finansowych, raportów oraz analiz na potrzeby zarządu i instytucji zewnętrznych; Terminowe sporządzanie i kontrolę...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
Alektum sp z o.o. poszukuje aktualnie pracownika, który wesprze swoją pracą Dział Księgowości. Na stanowisku będziesz czuć się dobrze, jeżeli jesteś komunikatywny/-a, lubisz pracę zespołową i – przede wszystkim – jesteś dobrze zorganizowany i dokładny!
Księgowa / Księgowy
Miejsce pracy: Wrocław
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
księgowanie dokumentów kosztowych i przychodowych,
księgowanie wyciągów bankowych,
kontrola rozrachunków i uzgadnianie sald z kontrahentami,
weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
czynny udział w zamknięciach okresów księgowych,
wystawianie dokumentów księgowych,
rozliczenia VAT,
ustalanie zaliczek na podatek dochodowy, oraz sporządzanie rocznych, deklaracji CIT,
przygotowywanie sprawozdań finansowych,
przygotowywanie raportów i analiz,
obsługa płatności.
Idealny/a kandydat/ka to osoba, która posiada:
pięcioletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku,
wykształcenie na kierunku rachunkowość, ekonomia, finanse,
bardzo dobrą znajomość zasad rachunkowości i prawa podatkowego,
bardzo dobrą znajomość programu MS Office – w szczególności MS Excel,
mile widzianą znajomość programu Symfonia i SaldeoSMART,
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność analitycznego myślenia, samodzielnego zdobywania informacji, organizacji pracy własnej, dokładność i terminowość,
dobrą znajomość języka angielskiego.
Co mamy do zaproponowania:
odpowiedzialność na samodzielnym stanowisku,
pracę w dynamicznej organizacji o międzynarodowym zasięgu,
elastyczne godziny rozpoczęcia pracy,
atrakcyjne wynagrodzenie,
finansowane zajęcia z języka angielskiego,
opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty sportowej.
Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Dekretowanie i księgowanie dokumentów dotyczących środków trwałych. Ewidencja nabywania i rozliczania środków trwałych w module ŚT (OL, LT, MT). Uzgadnianie sald kont księgowych – środki...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Zakres obowiązków: weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie, dekretowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych, w tym przychodowych i kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, bieżąca i okresowa weryfikacja oraz uzgadnianie sald kont...
Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów! Szukasz ambitnej pracy, która fachowo przygotuje Cię do roli Samodzielnej_go Księgowej_go i da możliwość awansu?...
Szukasz ambitnej pracy, gdzie masz możliwość być Partnerem biznesowym dla klienta? Masz doświadczenie z programem Enova365? Jesteś gotowa/y na intensywny rozwój? Jeśli odpowiadasz 3x TAK, to prawdopodobnie idealnie pasujesz do naszego zespołu :) Szukamy osoby, która w niedługim czasie...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu): kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Twój zakres obowiązków prowadzenie ksiąg handlowych i książki przychodów i rozchodów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie ewidencji środków płatniczych, w tym rozrachunków, bieżący kontakt z Klientami, rozmowy, spotkania oraz bieżące wsparcie doradcze dla...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym, Wprowadzenie faktur i wyciągów do systemu, Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności, Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne, Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów, Wsparcie w...
W tej roli będziesz odpowiadać m.in. za: Prowadzenie pełnej księgowości firmy, w tym przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego; Przygotowywanie okresowych sprawozdań finansowych, raportów oraz analiz na potrzeby zarządu i instytucji zewnętrznych; Terminowe sporządzanie i kontrolę...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.