Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu. Obecnie do naszej Centrali poszukujemy osoby na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
- Rozliczanie delegacji krajowych,
- Księgowanie faktur zakupu,
- Księgowanie wyciągów bankowych,
- Rozliczanie różnic kursowych,
- Wystawianie przelewów do dostawców,
- Uzgadnianie i analiza sald kont,
- Archiwizacja dokumentów.
- Co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Praktyczna znajomość rozliczania delegacji krajowych,
- Praktyczna znajomość prawa podatkowego i zasad rachunkowości,
- Wykształcenie minimum średnie o specjalności finanse, rachunkowość, ekonomia,
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności arkusza Excel,
- Dobra organizacja pracy własnej, skrupulatność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po 3 miesięcznym okresie próbnym, w firmie o międzynarodowym zasięgu,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Pakiet socjalny,
- Szkolenie wdrożeniowe,
- Dobre warunki pracy, komfortowe biuro i odpowiednie systemy informatyczne.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy