Ogłoszenie numer: 3653091, z dnia 2020-09-17
Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia (CMJ) jest centralną jednostką resortu zdrowia. Powołane zostało przez Ministra Zdrowia w 1994 roku, w celu inspirowania oraz wspierania działań zmierzających do poprawy jakości usług medycznych świadczonych przez placówki polskiej opieki zdrowotnej. Statut CMJ został określony poprzez zarządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 lipca 2010 r. (Dz.U.M.Z z 2010 r. nr 9; poz. 59).
Księgowa / Księgowy
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia - państwowa jednostka budżetowa prowadzi nabór na stanowisko Księgowa/Księgowy
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Główne obowiązki:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz prawem podatkowym w systemie finansowo-księgowym,
- Weryfikacja oraz dekretacja dokumentów księgowych,
- Księgowanie dokumentów dotyczących zakupu, sprzedaży, rozliczenia zaliczek oraz list płac,
- Księgowanie wyciągów bankowych,
- Sporządzanie faktur sprzedaży oraz not księgowych,
- Windykacja należności,
- Weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych,
- Sporządzanie umów cywilno-prawnych i list płac wynikających z tych umów,
- Sporządzanie deklaracji do ZUS,
- Sporządzanie deklaracji VAT i JPK,
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych,
- Sporządzanie wymaganych sprawozdań.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie kierunkowe (rachunkowość, finanse, ekonomia),
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane w jednostce sektora finansów publicznych),
- Bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego oraz przepisów ZUS,
- Biegła znajomość pakietu MS Office,
- Dokładność, systematyczność i terminowość.
Wymagania dodatkowe:
- Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu realizacji projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej,
- Umiejętność rozwiązywania problemów,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywność i asertywność,
- Umiejętności analityczne.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonywania oferowanej pracy.
Oferujemy
- Stabilną pracę w sektorze finansów publicznych,
- Godziny pracy 8.00- 16.00,
- Możliwość pracy zdalnej,
- Dostęp do szkoleń związanych z wykonywaną pracą,
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i efektywności,
- Nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.