DOSCHEM spółka z o.o. powstała w 1997roku.
Siedziba firmy mieści się pod adresem ul. Agrestowa 8, 83-010 Rekcin.
Główny profil działalności spółki obejmuje masowy handel nawozami i artykułami chemicznymi. Specyficzna charakterystyka towaru powoduje, iż forma sprzedaży opiera się głównie na sprzedaży pośredniej. Rzadziej ma miejsce sprzedaż bezpośrednia. W ramach działalności handlowej podejmowane są także dodatkowe działania z zakresu usług sprzedażowych i posprzedażowych.
Księgowa / Księgowy
Miejsce pracy: Rekcin
Główne zadania:
- Kompletowanie i administrowanie dokumentacji księgowej.
- Bieżąca kontrola dokumentów księgowych i zapisów kont.
- Dekretowanie dokumentów księgowych, w zakresie sprzedaży i zakupu.
- Sporządzanie dowodów wewnętrznych do wystawianych faktur i ich korekt.
- Sporządzanie i uzgadnianie rejestrów sprzedaży i zakupu dla celów podatku VAT.
- Ustalanie sald z kontrahentami.
- Wystawianie not odsetkowych i prowadzenie postępowania wyjaśniającego do not odsetkowych.
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
Wymagania:
- wykształcenie (rachunkowość, finanse, ekonomia),
- 1-2 lata doświadczenia w Dziale Księgowości / Finansowym,
- praktyczna znajomość zagadnień księgowych, obowiązujących przepisów podatkowych, zwłaszcza ustawy o rachunkowości oraz ustawy o VAT,
- dobra znajomość obsługi programu Excel, mile widziana znajomość obsługi programów klasy ERP, w tym Comarch ERP XL oraz Comarch Optima.
- kandydat / kandydatka powinien/ powinna cechować się znajomością języka angielskiego w zagadnieniach księgowych.
Kompetencje osobowościowe:
- Samodzielność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- Bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Komunikatywność oraz umiejętności pracy w zespole
- Sumienność, terminowość, dokładność
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
- pakiet socjalny,
- praca w przyjaznej atmosferze,
- niekorporacyjną kulturę pracy,
- możliwość rozwoju poprzez szkolenia, seminaria, konferencje.