Bloober Team to jeden z największych producentów gier wideo w Polsce, zatrudniający obecnie ponad 100 osób. Siedziba firmy znajduje się w Krakowie, spółka posiada również oddział w Stanach Zjednoczonych. Specjalnością firmy jest tworzenie nietuzinkowych gier z gatunku hidden horror przeznaczonych dla najbardziej wymagających graczy. Spółka realizuje liczne projekty badawczo-rozwojowe, których celem jest opracowywanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych implementowanych w tworzonych grach. Akcje Bloober Team notowane są na giełdzie NewConnect.
Od osoby, która dołączy do naszego zespołu oczekujemy:
- min. 3-letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu księgowości MŚP,
- znajomości przepisów z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości,
- znajomości zagadnień księgowo-płacowych,
- dobrej znajomości języka angielskiego.
Mile widziana znajomość zagadnień z zakresu Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej.
Do głównych zadań należeć będzie:
- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych w pełnym zakresie dla całej grupy kapitałowej,
- prowadzanie księgowości spółki giełdowej,
- kwalifikacja kosztów, uzgadnianie i księgowanie sprzedaży oraz zakupów,
- koordynacja procesów związanych z rozliczeniem sprzedaży zagranicznej produktów (m. in. podatek u źródła),
- ustalanie podstawy opodatkowania,
- sporządzanie deklaracji VAT, CIT PIT, podatków lokalnych,
- sporządzanie budżetów rocznych,
- prowadzenie ewidencji ŚT i WNiP, rozliczanie księgowe leasingów oraz umów kredytowych,
- kontakt z instytucjami zewnętrznymi US, ZUS, GUS,
- rozliczanie środków z dotacji unijnych,
- bieżąca kontrola zmian w przepisach (podatkowych, rachunkowych, giełdowych) mających znaczenie dla działalności i rozliczeń Spółki.
Oferujemy:
- zatrudnienie w firmie o globalnym zasięgu w oparciu o wybrany rodzaj umowy,
- konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności i osiągnięć,
- pakiet socjalny (prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport i inne);
- dużą samodzielność w realizacji zadań,
- miłą atmosferę pracy.