W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Koordynator zespołu regionalnego w COK zapewnia: profesjonalną obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ciągłość operacyjną pracy Centrum Obsługi Klienta krajowego poprzez realizację standardów obsługi klientów, odpowiedni poziom jakości obsługi klientów SL (Service Level) i komunikacji z klientami oraz sprawny nadzór nad efektywnością pracy pracowników zatrudnionych w podległym zespole w Centrum Obsługi Klienta.
Odpowiedzialna/y za:
- zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi, realizację standardów jakościowych obsługi i najwyższy poziom satysfakcji klientów z kontaktów z COK
- poprawność realizacji procesów obsługiwanych w COK wg. obowiązujących procedur ze szczególnym uwzględnieniem procesu obsługi zleceń
- poprawność współpracy z innymi jednostkami w ramach realizacji procesów dla potrzeb Klientów obsługiwanych w COK
- przygotowanie oraz wdrażanie rekomendacji i zaleceń niezbędnych zmian oraz działań rozwojowych mających na celu stałą poprawę jakości funkcjonowania COK
- za zarządzanie podległym zespołem, w tym:
- dobór pracowników w swoim zespole
- rozwój zawodowy członków zespołu,
- prowadzenie coachingów i rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych
- za realizację dostępności telefonicznej na odpowiednim poziomie w podległym zespole
- za terminową obsługę zapytań realizowanych na odpowiednim poziomie w podległym zespole
- za przygotowanie grafiku dyżurów dla podległego zespołu
- za poprawność i jakość danych zarejestrowanych w systemach operacyjnych (systemy IT; aplikacja ECM; QlikView)
- analizę raportów i podejmowanie niezbędnych działań w celu poprawy jakości oraz efektywności pracy pracowników w podległego zespołu
- wsparcie w przygotowaniu oraz nadzorowaniu realizacji kampanii sprzedażowych
i informacyjnych
- Spełniasz wymagania i spodobała Ci się oferta pracy w przedstawionym zakresie odpowiedzialności
- Znasz produkty i usługi oferowane przez DB Schenker oraz systemy operacyjne
DB Schenker - Znasz systemy do składania zleceń Spedcust5, Econnect, Connect4.0, eSchenker
- Znasz zasady i standardy Obsługi Klientów
- Potrafisz i lubisz pracować hybrydowo lub zdalnie
- Proaktywnie identyfikujesz obecne oraz przyszłe potrzeby klientów wewnętrznych
i zewnętrznych – skutecznie budujesz partnerskie relacje oparte na wzajemnym zaufaniu i szacunku - Wykazujesz inicjatywę w zakresie poszukiwania sposobów zwiększenia przychodów
i/ lub redukcji kosztów poprzez zgłaszanie problemów, proponowanie usprawnień, nowych rozwiązań, szukanie i eliminowanie marnotrawstw - Generujesz i wprowadzasz w życie nowe, niekonwencjonalne i innowacyjne pomysły
- Masz co najmniej 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem w obszarze obsługa klienta oraz min. 3 lata doświadczenia w branży transportowo-logistycznej,
- Jako lider uwzględniasz indywidualne talenty członków Twojego zespołu, budujesz odpowiedzialność pracowników za powierzone im zadania oraz wspólne cele, jasno przestawiasz swoje oczekiwania i udzielasz informacji zwrotnej
- Potrafisz zbudować zmotywowany, współpracujący zespół i poczucie przynależności poszczególnych jego członków
- Tym, co Cię cechuje jest koncentracja na zdefiniowanych celach i wytrwałość w poszukiwaniu różnych sposobów ich osiągnięcia
- Posługujesz się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym komunikację biznesową na poziomie B1.
- Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
- Możliwość pracy w trybie telepracy (hybrydowo),
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania),
- Możliwość korzystania z ZFŚS,
- Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
Poznaj
Schenker Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.
Opinie pracowników
-
Irek Kaniewski
Koordynator Obsługi Logistycznej
Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.
Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT. -
Artur Piasecki
Brygadzista/ Foreman
Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.
Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy.
Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.
Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.
W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.
Proces rekrutacji
- Krok Selekcja aplikacji
- Krok Przesłanie CV
- Krok Weryfikacja CV przez dział HR
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie z przełożonym
- Krok Witaj w DB Schenker!