Oferujemy pracę w dziale zakupów. Przewidywany zakres obowiązków:
- koordynowanie pracy, wsparcie, asystowanie w realizacji zadań działu zakupów,
- współpraca i negocjacje z Centralnym Zakupem na Słowacji,
- współpraca z działem sprzedaży,
- tłumaczenia ustne/pisemne w celu usprawnienia komunikacji pomiędzy działami,
- praca w systemie Navision.
Znajomość języka słowackiego, doświadczenie w dziale handlowym lub/i zakupów, w pracy z klientem. Zaangażowanie, komunikatywność, umiejętności negocjacyjne. Chęć odbycia 1-miesięcznego szkolenia z procesów zakupowych (w oddziale na Słowacji).
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30.-15.45. Na początek umowę na 3-miesięczny okres próbny. Odpowiednie narzędzia pracy oraz możliwość rozwoju. Dla pracowników biurowych catering finansowany w 50% przez pracodawcę, dodatkowy dzień wolny za urodziny, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego we własnym zakresie. Premie za frekwencję i nagrody roczne.
Poznaj
Raven PL Sp. z o.o.
Jesteśmy firmą z kapitałem zagranicznym, handlującą wyrobami hutniczymi. Nasza grupa RAVEN z siedzibą w Povazskiej Bystricy, posiada wiele oddziałów na Słowacji, w Czechach, Polsce i na Węgrzech. W Gliwicach świadczymy z powodzeniem nasze usługi od 12 lat.