Akademia Leona Koźmińskiego jest szkołą wyższą o szerokim profilu biznesowym (zarządzanie, finanse i ekonomia, prawo), uznawaną wg dziennika „Financial Times” za najlepszą szkołę biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. ALK jest również liderem rankingu uczelni ekonomicznych w Polsce wg „Perspektyw” i od wielu lat zajmuje I miejsce wśród szkół niepublicznych. ALK posiada też trzy najważniejsze akredytacje międzynarodowe – tzw. „potrójną koronę”: EQUIS, AMBA i AACSB, którą ma zaledwie 6 proc. szkół biznesowych na świecie, w tym takie uczelnie jak Yale i Harvard University. ALK jest pierwszą i jak do tej pory jedyną uczelnią w Polsce z wyznaczonymi celami zrównoważonego rozwoju ONZ.
AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO
prowadzi rekrutację na stanowisko:
Koordynator wymiany studentów przyjeżdżających / Incoming students coordinator
Nr ref.: 18/ADM/BWZ/20
Główne obowiązki:
- obsługa i doradzanie studentom zagranicznym w ramach programu wymiany akademickiej studentów w ALK,
- rozliczenie pobytu studentów zagranicznych w ALK (przygotowanie odpowiedniej dokumentacji na potrzeby uczelni zagranicznych, instytucji EU),
- przygotowanie, organizacja i realizacja International School, w tym rozliczenie projektu, prowadzenie dokumentacji,
- współpraca z przedstawicielami zagranicznymi w kraju oraz placówkami polskimi za granicą,
- przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie badań Satysfakcji Studentów Zagranicznych w ALK.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- profil wykształcenia: psychologia/ zarządzanie/ socjologia/ stosunki międzynarodowe /filologia (j. obce)/ nauki polityczne,
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
- znajomość innego obcego języka na poziomie B1,
- min. rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku,
- umiejętność funkcjonowania w środowisku internetowym, w tym w social media,
- umiejętność pracy w grupie,
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
- wiedza zawodowa: znajomość programów europejskich, podstawowa znajomość geografii i historii światowej, wiedza na temat szkolnictwa wyższego w EU i non- EU, znajomość podstaw psychologii interpersonalnej oraz psychologii międzykulturowej,
- kompetencje: analizowanie i wyciąganie wniosków, budowanie i rozwój relacji, planowanie, monitorowanie i kontrola, kultura osobista i poszanowanie różnic, orientacja na klienta, rzetelność,
- cechy osobowości: komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, otwartość na zmiany, odporność na stres, zdolności organizacyjne, samodzielność.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
- zdobycie doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku,
- możliwość udziału w szkoleniach i rozwoju zawodowego,
- możliwość rozwijania znajomości języka angielskiego oraz innych języków obcych,
- pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych.