Dla naszego Klienta, firmy będącej częścią skandynawskiej grupy produkcyjnej, w związku z jej dynamicznym rozwojem i wzrostem zatrudnienia, poszukujemy osoby do pracy w dziale Serwisu i Opieki po sprzedażowej. Pracując w tym dziale będziesz częścią zespołu który wspiera klientów, rozwiązuje ich bieżące problemy i organizuje serwis. Nie będziesz sprzedawać, a pomagać im korzystać z produktów firmy w najlepszy sposób.
Koordynator w dziale serwisu (wsparcie klienta francuskiego)
Zakres zadań:
- Organizacja serwisu/części zamiennych wyprodukowanych urządzeń
- Bycie wsparciem dla klientów i oferowanie usługi serwisu technicznego w zainstalowanych jednostkach,
- Czuwanie nad realizacją oferowanej usługi serwisowej wraz z częściami zamiennymi,
- Fakturowanie zrealizowanej usługi serwisowej oraz wyprodukowanych części,
- Tworzenie i aktualizacja baz danych dotyczących
- raportowanie
- Budowanie bardzo dobrego kontaktu z klientem oraz szybka reakcja na jego zapytania, informacje
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min B2+)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta
- Umiejętność egzekwowania ustaleń, wytrwałości w działaniu i docieraniu do informacji
- Chęć pracy w dynamicznym otoczeniu, wielozadaniowym środowisku gdzie nie ma miejsca na nudę
- Szybkość i dokładność w wykonywaniu zadań
Pracując na tym stanowisku możesz pracować zdalnie zza biurka w domu. Ponadto możesz zyskać:
- Stabilne zatrudnienie w firmie z kapitałem zagranicznym
- Przyjazną atmosferę w pracy, którą odczujesz już na pierwszym spotkaniu z firmą :)
- Możliwość realizacji ciekawych projektów oraz praca z ekspertami w swojej dziedzinie
- Atrakcyjny pakiet socjalny: Opieka medyczna LUXMED, ubezpieczenie na życie AXA, imprezy integracyjne dla całej rodziny, szkolenia wewnętrzne dopasowane do potrzeb pracownika, kursy języka angielskiego