-Organizacja i realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla;
-Budowanie i zarządzanie bazą Kandydatów;
-Prowadzenie obsługi administracyjnej zatrudnionych pracowników (podpisywanie umów, rozliczanie czasu pracy);
-Zarządzanie dokumentacją personalną;
-Tworzenie cyklicznych raportów w ramach prowadzonych projektów;
-Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Pracownikami.
-Min.1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych;
-Wiedza z zakresu prawa pracy oraz ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowych;
-Samodzielność w prowadzeniu powierzonych spraw i projektów;
-Gotowość do pracy pod presją czasu, komunikatywność i dokładność w realizacji zadań;
-Praktyczna znajomość pakietu MS Office;
-Czynne prawo jazdy kat. B;
-Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
-Atrakcyjne warunki zatrudnienia i system benefitów;
-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę:
-Współudział w realizacji ciekawych i ambitnych projektów dających możliwość rozwoju.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.