Globetek dla swojego klienta, firmy z branży budowlanej, poszukuje kandydata na stanowisko:
Koordynator / Team leader w dziale zakupów
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres obowiązków:
- Koordynacja i kontrola doboru dostawców, prowadzenie negocjacji z kluczowymi dostawcami
- Opracowywanie planu optymalizacji kosztów
- Współpraca w zespole projektowym, opracowanie i realizacja strategii zakupowej bezpośrednio pod prowadzony projekt
- Analiza i ocena informacji dotyczących krajowych i międzynarodowych rynków w celu skupienia uwagi na poszczególnych dostawcach lub pozyskaniu alternatywnych źródeł dostaw
- Monitorowanie wdrażania i utrzymania sieci systemów baz, zapewnia optymalne zastosowanie informatycznych systemów technologicznych (ERP)
- Zarządzaniem personelem w dziale zakupów: optymalizacja działania zespołu, delegowanie i rozliczanie z realizacji powierzonych zadań
- Stała współpraca i konsultacje z innymi działami, dbałość o prawidłowy przepływ informacji pomiędzy działami oraz członkami zespołu projektowego, wsparcie techniczne i operacyjne pozostałych działów w obszarze zakupów
Klient oferuje:
- Pełnoetatowe zatrudnienie w oparciu o umowę pracę i pakiet benefitów
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Realne możliwości awansu w strukturze firmy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub w obszarze administracji i zarządzania
- Min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku koordynatora/ team leadera/ eksperta w dziale zakupów w firmie z branży produkcyjnej (produkcja nieseryjna, pod projekt)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego
- Znajomość systemów klasy ERP w obszarze zakupów
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, umiejętności przywódcze, asertywność
- Umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod presją czasu
- Duża samodzielność, umiejętności organizatorskie
- Umiejętność analitycznego myślenia i planowania