PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY!
Naszym Klientem jest duże i znane Uzdrowisko w miejscowości Ustroń w Beskidach, które łamie stereotyp typowego sanatorium. To wszechstronna i nowoczesna firma, która nie tylko rehabilituje, ale także zapewnia świetną bazę sportowo-zabiegową, zaplecze dla miłośników aktywności fizycznej, a nawet posiada własną linią kosmetyków.
Atrakcyjne, z widokiem na góry miejsce pracy dla kandydata. Ważna w wyborze kandydata jest dla nas jego pasja i zaangażowanie. Uzdrowisko cały czas się zmienia, biegnie by nadążyć za potrzebami gości. Sanatorium wspiera ludzi aktywnych, uprawiających sport – także amatorsko. Razem startuje z nimi w zawodach i tworzy uZDROWIskowy TEAM. Dlatego duży nacisk kładzie także na zdrowe odżywianie. W dużej, nowoczesnej kuchni codziennie przygotuje się kilka tysięcy posiłków. W związku z planami poszerzenia działalności o sprzedaż usług cateringowych, poszukujemy pracownika na stanowisko:
- Podtrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami
- Przygotowywanie i realizacja planów sprzedaży
- Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji biznesowych
- Promowanie i aktywny udział w spotkaniach z klientami, konferencjach branżowych
- Dbanie o poprawny wizerunek firmy
- Monitorowanie konkurencji i aktualnych trendów w gastronomii i cateringu, w tym monitorowanie rynku gastronomicznego na podległym terenie
- Monitoring, analizę i raportowanie wyników sprzedażowych
- Bieżący nadzór i monitorowanie pracy w obszarze cateringu i koordynatorami w dziale żywienia (współpraca)
- Współpraca z koordynatorami działu żywienia w celu poprawnego funkcjonowania działu
- Przeprowadzanie kontroli i audytów wewnętrznych w punktach dystrybucyjnych i transporcie
- Wykonywanie pozostałych obowiązków zleconych przez Zarząd i/lub dyrekcję w zakresie swoich kompetencji i umiejętności
- Wykonywane dokumentacji zakupowych sprzętu i wyposażenia w podległym obszarze
- Współpraca z działem zakupów i inwestycji
- Nadzór nad powierzonym mieniem, przygotowanie do inwentaryzacji środków trwałych i wyposażenia w podległym sobie obszarze, nadzór nad środkami trwałymi i wyposażeniem pod względem serwisów, BHP, Ppoż., nadzór nad obszarem administracyjnym
- Przestrzeganie instrukcji i procedur w tym HACCP
- Wykształcenie wyższe o specjalności handel, negocjacje, marketing
- Doświadczenie w pracy jako przedstawiciel handlowy, sprzedawca, handlowiec w firmie zajmującej się usługami cateringowymi
- Znajomość lokalnego rynku, umiejętności w zakresie monitorowania potencjalnych przyszłych kontraktów i klientów cateringu
- Umiejętności negocjacyjne
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym mile widziana, jednak w nie jest to warunek konieczny
- Zdolności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych (praca z klientem) oraz rozwinięte umiejętności sprzedażowe
- Orientacja na osiąganie wyników, znajomość technik wpływających na efektywne podnoszenie sprzedaży
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność wyznaczania własnych priorytetów w relacji ze strategią sprzedaży firmy
- Skuteczność w działaniu, energia, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu
- Gotowość do częstych wyjazdów, mobilność, prawo jazdy kat B
- Pracę w zgranym zespole w pięknym otoczeniu w jednym z największych uzdrowisk w Europie
- Możliwość uczestniczenia w nowych, ciekawych, niestandardowych projektach
- Kartę pracownika uprawniającą do korzystania z oferty firmy z atrakcyjnymi rabatami
- Możliwość uzyskania dofinansowania do startów w zawodach sportowych
- Kurs języka angielskiego w miejscu pracy
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- Pełen wymiar czasu pracy
- System premiowy.