FoxESS Polska jest spółką córką światowego giganta i lidera w rozwoju falowników i rozwiązań do magazynowania energii. Nasze produkty zostały zaprojektowane przez jednych z czołowych światowych ekspertów w dziedzinie falowników fotowoltaicznych i systemów ESS. Otwieramy nowe możliwości i oferujemy klientom najbardziej zaawansowane funkcje w połączeniu z niezrównaną wydajnością i niezawodnością.
W ciągu niespełna roku zostaliśmy najbardziej dynamicznie rozwijającą się marką w polskiej fotowoltaice, a nasze urządzenia sprzedawane są przez najlepszych i największych dystrybutorów w Polsce.
FoxESS CO., LTD. jest częścią globalnego konglomeratu renomowanych i uznanych firm. Głównym udziałowcem jest Tsingshan Group, spółka z listy Fortune Global 500 i największy producent stali nierdzewnej na świecie. Zatrudnia ponad 56 000 pracowników, a roczne przychody ze sprzedaży w 2020 r. wyniosły 42,6 mld USD.
Obecnie wprowadzamy innowacyjne pompy ciepła pod marką FoxAIR, które zaprezentowaliśmy na targach ENEX 2022. W związku z tym zapraszamy doświadczonych koordynatorów serwisu który uzupełnią nasze wyjątkowy zespół.
Poznaj pionierskie wyróżniki naszych pomp ciepła i korzyści płynące z bycia członkiem unikatowego zespołu technicznego
Kandydat na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za koordynowanie prac serwisantów oraz doradztwo i wsparcie techniczne dla instalatorów i dystrybutorów produktów FoxAIR na terenie Polski. Będzie również odpowiedzialny za telefoniczną, e-mailową i zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów podczas uruchomienia, konfiguracji i eksploatacji całej rodziny pomp ciepła FoxAIR.
- Doradztwo i wsparcie techniczne dla instalatorów i dystrybutorów produktów FoxAIR na terenie Polski Telefoniczna, e-mailowa i zdalna pomoc w rozwiązywaniu problemów podczas uruchomienia, konfiguracji i eksploatacji całej rodziny pomp ciepła FoxAIR.
- Obsługę infolinii technicznej i utrzymanie wszystkich zgłoszeń w systemie CRM
- Nadzorowanie i koordynacja zgłoszeń serwisowych oraz planowanie uruchomień pomp ciepła.
- Nadzór nad prawidłowością działania serwisu i partnerów serwisowych.
- Opracowywanie i drukowanie dokumentacji technicznej oraz szkoleniowej.
- Przygotowywanie informacji technicznych.
- Testowanie aplikacji oraz oprogramowania w języku angielskim.
- Opracowywanie dokumentacji.
- Czynny i pro aktywny udział w bieżących projektach firmy.
- udokumentowane doświadczenie w koordynowaniu i zarządzaniu serwisem pomp ciepła lub urządzeń technicznych
- mile widziani również kandydaci z wieloletnią praktyką pracy w montażu/serwisie innych urządzeń z branży HVAC: instalacji sanitarnych, urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych
- wykształcenie o profilu technicznym
- znajomość elektroniki, elektryki i hydrauliki
- wysoka jakość wykonywanej pracy, zgodnie z zasadami dobrych praktyk montażowych
- wymagane uprawnienia (świadectwo SEP E+D, F-gaz, dozór G1,G2,G3)
- prawo jazdy kat B
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz doskonałe zarządzenie pracą innych
- odporność na stres i zdolność pracy pod presją czasu
- bardzo dobra znajmość obłsugi komputera
- Dogodną formę zatrudnienia
- Najlepsze na rynku warunki zatrudnienia
- Komfortowe narzędzia pracy
- Możliwość samorozwoju i poszerzenia wiedzy na temat nowych technologii
- Atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o system bonusów