Wyobraź sobie świat, w którym wykrywamy i leczymy choroby zanim staną się zagrożeniem dla zdrowia.
Jesteśmy Jutro Medical – siecią przychodni POZ oferujących wizyty refundowane przez NFZ. Z jednej strony rozwijamy autorski system do obsługi pacjentów, który powstał przy współpracy z naszymi pracownikami, a z drugiej budujemy własne kliniki, w których przyjmujemy pacjentów stacjonarnie. Jesteśmy dostępni dla wszystkich Pacjentów objętych państwowym ubezpieczeniem zdrowotnym, bez konieczności opłacania dodatkowych abonamentów.
Nasze przychodnie znajdują się w Warszawie (3 placówki), w Krakowie, w Gdańsku, we Wrocławiu, w Łodzi, w Białymstoku, w Poznaniu oraz w Lublinie, a już wkrótce także w Katowicach.
Przyłącz się do naszej misji stworzenia proaktywnej opieki dostępnej dla każdego!
W Jutro Medical rozwiązujemy problem, jakim jest brak dostępu do lekarza w momencie kiedy tego potrzebujesz. Dzięki aplikacji możesz skontaktować się z lekarzem niemal natychmiast, z dowolnego miejsca.
Dbaj razem z nami o dobro i zdrowie pacjentów!
Ponadto zależy nam na najwyższej jakości obsługi pacjentów, dlatego stawiamy na nowoczesne przychodnie, zapewniamy najwyższej jakości sprzęt medyczny i stale pracujemy nad jakością obsługi naszych pacjentów.
Zadania jakie na Ciebie czekają:
- zabezpieczenie dostępności do usług medycznych dla klientów
- wdrażanie procedur medycznych, zarządzeń oraz wytycznych w przychodni
- dbanie o ciągłość dostępności i grafików
- koordynacja zespołu medycznego zatrudnionego w przychodni oraz rekrutacja personelu medycznego na zastępstwo w razie potrzeby
- dbanie i nadzór nad częścią administracyjną działalności placówek
- utrzymanie satysfakcji klientów placówek, dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu dostarczanych usług
- współpracę z innymi działami w firmie przy realizacji wewnętrznych projektów
- nadzór nad stanem sanitarno-epidemiologicznym przychodni
- przygotowywanie zamówień na potrzeby przychodni
- nadzór nad sprzedażą w przychodni
Sprawdź czy posiadasz:
- posiadasz min. 2-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w podmiocie leczniczym
- masz orientacje na osiąganie postawionych celów
- możesz śmiało nazwać się osobą analityczną i masz już za sobą pierwsze doświadczenia z zarządzaniem P&L placówki
- wykazujesz się samodzielnością, inicjatywą i zaangażowaniem w realizacji codziennych działań
- posiadasz umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku
- posiadasz umiejętność szybkiej adaptacji do zmian
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (min. B1)