Ogłoszenie numer: 4080027, z dnia 2021-01-11
Firma Fiberoptik Sp. z o.o. oferuje stanowisko
Koordynator projektu
Miejsce pracy: śląskie
Opis stanowiska
Koordynator projektu to bardzo ważna osoba, która zarządza projektem pod względem merytorycznym i organizacyjnym. Powodzenie projektu często zależy od ludzi, którzy pracują na tym stanowisku. Profesjonaliści muszą być wielozadaniowi.
Koordynatorzy zarządzają zespołem ludzi, więc wymagane są również umiejętności interpersonalne. Umiejętności przywódcze są ważne, aby pomóc motywować podwładnych i zaplanować kalendarz działań. Otwartość, konsekwencja w działaniu, dyscyplina i wiara w siebie sprawią, że kandydaci odniosą sukces i będą dobrymi koordynatorami.
Koordynator projektu będzie odpowiadał za kolejność prac zespołu, planowanie kolejności projektów zgodnie z dokumentacją i pozwoleniami. Do obowiązków Koordynatora należy również dokumentacja projektowa - sporządzanie wniosków (wniosków) i uzyskiwanie pozwoleń na budowę, prowadzenie magazynu, wprowadzanie zmian do projektu itp. Koordynator będzie współpracował z klientem od wyboru projektu do pełnej realizacji projektu.
Zakres zadań koordynatora projektu może być dość szeroki. Dlatego ważne jest, aby dobrze zorganizować swoją pracę. Do zadań koordynatorów należy także raportowanie i delegowanie zadań brygadziście. Realizacja projektu to złożony proces, który musi opierać się na efektywnej współpracy całego zespołu.
Koordynator jest odpowiedzialny za:
- Planowanie projektu, monitorowanie wykonania prac, podejmowanie działań naprawczych w przypadku zgłaszanych problemów;
- Identyfikacja i ocena ryzyk w projektach;
- Organizacja pracy w nieprzewidzianych okolicznościach;
- 4Organizacja zamawiania i dostaw materiałów i urządzeń;
- Rozliczanie materiałów i wyposażenia;
- Nadzór, koordynacja prac, wykonawców i dostawców;
- Dostarczenie klientowi wszelkich informacji o zmianach w projektach;
- Wykonanie dokumentacji wykonawczej;
- Ustalenie harmonogramu realizacji projektu (wnioski o zajęcie pasa, wnioski o przydzielenie pasa i harmonogram prac);
- Zatrudnianie i prowadzenie rozmów z potencjalnymi pracownikami;
- Udział w negocjacjach i finalizacji umów w kwestiach technicznych;
- Ciągłe informowanie wyższej kadry kierowniczej o postępach prac i monitorowanie terminowości procesów;
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji między pracownikami;
- Przygotowywanie analiz i raportów;
- Kontrola wydatków finansowych według oddziałów i organizacja wypłat na rzecz podległych pracowników.
Wymagania
- Wyższe wykształcenie menedżerskie;
- Doświadczenie w branży co najmniej 3 lata;
- Posiadanie programów CAD i MS Office;
- Umiejętność składania wniosków;
- Znajomość języka polskiego.