Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż. Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.
W związku z dynamicznym rozwojem Firmy oraz uruchomieniem usług dla prestiżowego zagranicznego Klienta z branży turystycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Projektu
Miejsce pracy: Kraków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Realizację projektutelefonicznej obsługi klienta zgodnie z przyjętymi założeniami (cele ilościowe, jakościowe, produktywność, efektywność, kontrola przychodów oraz kosztów),
- Zapewnienie obsady niezbędnej do realizacji założeń projektu,
- Raportowanie wyników realizacji kampanii,
- Utrzymanie i zarządzanie podległym zespołem w celu podnoszenia efektywności na projekcie, (m.in kontrola jakości rozmów; motywowanie pracowników; prowadzenie spotkań grupowych oraz indywidualnych, zapewnienie obsady niezbędnej do realizacji kampanii),
- Stały kontakt z klientem we wszystkich fazach współpracy,
- Wdrażanie rozwiązań służących wzrostowi jakości i efektywności realizowanego projektu.
Wymagania:
- Min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku Koordynatora/ Lidera w Call Center,
- Dobra znajomość MS Office w szczególności programu Excel,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – poziom C1 – warunek konieczny,
- Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu,
- Samodyscyplina i wysoka odporność na stres,
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmie,
- Unikalne międzynarodowe, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną,
- Współpracę z prestiżowym Klientem z branży turystycznej,
- Pakiet benefitów.