Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Projektu

Armatis-LC Polska Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2544 dni temu

Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż. Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.

 

W związku z dynamicznym rozwojem Firmy oraz uruchomieniem usług dla prestiżowego zagranicznego Klienta z branży turystycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator Projektu
Miejsce pracy: Kraków




Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Realizację projektutelefonicznej obsługi klienta zgodnie z przyjętymi założeniami (cele ilościowe, jakościowe, produktywność, efektywność, kontrola przychodów oraz kosztów),
  • Zapewnienie obsady niezbędnej do realizacji założeń projektu,
  • Raportowanie wyników realizacji kampanii,
  • Utrzymanie i zarządzanie podległym zespołem w celu podnoszenia efektywności na projekcie, (m.in kontrola jakości rozmów; motywowanie pracowników; prowadzenie spotkań grupowych oraz indywidualnych, zapewnienie obsady niezbędnej do realizacji kampanii),
  • Stały kontakt z klientem we wszystkich fazach współpracy,
  • Wdrażanie rozwiązań służących wzrostowi jakości i efektywności realizowanego projektu.
Wymagania:
  • Min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku Koordynatora/ Lidera w Call Center,
  • Dobra znajomość MS Office w szczególności programu Excel,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – poziom C1 – warunek konieczny,
  • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu,
  • Samodyscyplina i wysoka odporność na stres,
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • Umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmie,
  • Unikalne międzynarodowe, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną,
  • Współpracę z prestiżowym Klientem z branży turystycznej,
  • Pakiet benefitów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...