Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka / Asystentka Zarządu

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

KOORDYNATOR PROJEKTU

MOHO Design Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
4844 dni temu

Ogłoszenie numer: 159879, z dnia 2011-08-15

MOHO Design Sp. z o.o.

Marka Moho Design powstała w roku 2004, motywowana pasją w dziedzinie designu, połączoną nowatorskim i spontanicznym podejściem do współczesnego tworzenia dywanów.

Moho dostarcza swoje projekty zarówno klientom prywatnym jak i kontraktowym. Marka jest obecna na najbardziej konkurencyjnych rynkach światowych, doceniona wieloma prestiżowymi nagrodami. Moho uznane jest za ambasadora polskiego designu na świecie.

 

www.mohodesign.com

KOORDYNATOR PROJEKTU

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Planowanie i zarzadzanie priorytetami w ramach powierzonych projektów. Przygotowanie dokumentacji projektowej i harmonogramów.
  • Monitorowanie rynku/konkurencji, poszukiwanie nowych możliwości rozwoju marki.
  • Udział w organizacji targów i wystaw w Europie i na świecie.
  • Kreowanie wizerunku produktów na międzynarodowym rynku.
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi.
  • Współtworzenie planu działań marketingowych i promocyjnych, udział w tworzeniu biznesplanu.
  • Zarządzanie informacjami. Przygotowywanie prezentacji, notatek oraz zbiorczych zestawień i analiz.
  • Uczestniczenie w naradach i spotkaniach oraz sporządzanie z nich sprawozdań.
  • Organizowanie i monitorowanie spotkań, wyjazdów służbowych oraz rozliczanie wydatków służbowych (w tym także organizacja wyjazdów służbowych menedżerów biura oraz organizacja wizyt gości zagranicznych)
  • Zarządzanie informacjami. Przygotowywanie prezentacji, notatek oraz zbiorczych zestawień i analiz.
  • Współpraca ze wszystkimi działami firmy.
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów, zestawień, zapytań ofertowych. Tworzenie i tłumaczenie dokumentów firmowych, modyfikowanie i aktualizowanie baz danych. Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i korespondencji.
  • Współpraca ze wszystkimi działami firmy.
  • Asystowanie, w tym organizacja kalendarza spotkań Prezesa Zarządu

Wymagania

  • Kreatywność
  • Terminowość
  • Samodzielność
  • Odporność na stres
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, uprzejmość
  • Wysoka kultura osobista, miła aparycja,
  • Solidność i dokładność
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętność prowadzenie kilku projektów jednocześnie
  • Możliwość podjęcia pracy od zaraz
  • Minimalne wykształcenie - wyższe
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza MS Word, MS Excel i MS Power Point

Oferujemy

  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy
  • Pracę w międzynarodowym otoczeniu w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się branż na świecie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka / Asystentka Zarządu

    P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...