Nuctech Warsaw Company Limited Sp. z o. działa w Polsce blisko 15 lat. Jesteśmy częścią chińskiego koncernu działającego w branży high-tech. Nasza firma jest producentem systemów oraz urządzeń służących do kontroli bezpieczeństwa, opartych na technologii obrazowania rentgenowskiego. Nasze urządzenia skanujące znalazły szerokie zastosowanie między innymi w kontroli celnej, lotnictwie oraz produkcji przemysłowej. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Projektów Budowlanych
Opis stanowiska:
- Koordynowanie realizacji projektów budowlanych zgodnie z warunkami umowy, budżetem i harmonogramem.
- Nadzorowanie prac projektowych oraz koordynowanie prac związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wszelkich innych zgód i pozwoleń związanych z realizacją projektów budowlanych
- Nadzorowanie jakości i terminowości realizowanych prac na budowie obiektu pod kątem zgodności ze specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, oraz przepisami prawa budowlanego
- Kontrola budżetu i harmonogramu realizacji poszczególnych etapów budowy
- Ścisła współpraca z inwestorem oraz podwykonawcami podczas realizacji procesów budowlanych poszczególnych projektów
- Pozyskiwanie i wybór podwykonawców
- Sporządzanie raportów nt. stanu prac w trakcie realizacji projektów budowlanych
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z innymi uczestnikami procesów budowlanych (inwestorem, inspektorami nadzoru, projektantami, podwykonawcami)
- Optymalizowanie rozwiązań i kosztów inwestycji budowlanej
- Praca zdalna połączona z podróżami służbowymi do miejsc realizacji projektów budowlanych (wschodnia części Polski - granica UE)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe w obszarze budownictwa
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (przełożony anglojęzyczny)
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość programów AutoCad oraz pakietu MS Office
- Gotowość do częstych podróży służbowych (wschodnia część Polski – granica UE), powyżej 50% czasu pracy
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Znajomość procesu przygotowania i prowadzenia inwestycji w zakresie prawnym, technicznym i finansowym
- Umiejętność szacowania kosztów, tworzenia budżetów inwestycyjnych
- Wielozadaniowość i orientacja na cel
- Uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat
- Prywatną opiekę medyczną
- Po trzymiesięcznym okresie próbnym – ubezpieczenie na życie
- Pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole
- Wykorzystywanie j. angielskiego w codziennej pracy
- Zatrudnienie w firmie z kapitałem zagranicznym wykorzystującej innowacyjne rozwiązania
- Stabilność zatrudnienia i rozwój zawodowy w przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji rynkowej
Po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ), w przypadku chęci udziału w procesie rekrutacyjnym prosimy o zawarcie w dokumentach jednej lub obu poniższych klauzul: