We WSiP stawiamy na innowacyjne podejście.
Jesteśmy pracodawcą, który stwarza możliwości dla osób o różnym profilu zawodowym. Zatrudniamy specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, IT i digital, a także redaktorów, autorów i trenerów.
Zapewniamy odpowiednie warunki pracy, a nasze działania w tym obszarze zostały docenione przez pracowników i otoczenie rynkowe. W 2023 roku znaleźliśmy się w gronie Najlepszych Pracodawców w Polsce, w rankingu magazynu Forbes i firmy badawczej Statista.
W związku z rozwojem naszej oferty, poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Produktów
Miejsce pracy: Warszawa
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz realizację celów sprzedażowych w segmencie edukacyjnym dla grupy wiekowej 7-10 lat, a w szczególności za:
- budowanie portfolio i koordynację procesu kreacji poprzez rozwój produktu/grupy produktów w oparciu o badania rynkowe i marketingowe oraz potrzeby klienta;
- przygotowanie kampanii marketingowej oraz budżetu promocyjnego dla podległego produktu/grupy produktów z uwzględnieniem zmian rynkowych, badań, analiz;
- opracowanie i realizację planu kampanii, planu materiałów promocyjnych, składu i terminów wysyłek zestawów pomocy dydaktycznych dla klientów;
- przygotowanie przekazu marketingowego i merytorycznego dla produktu/grupy produktów we wszystkich kanałach komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem kanałów online;
- budowanie bazy ekspertów/autorów do prowadzenia spotkań mających wpływ na budowanie merytorycznego przekazu w całej grupie produktów;
- tworzenie raportów zawierających opis badania rynku w zakresie produktów, polityki handlowej, działań marketingowych; udziela rekomendacji nowych działań;
- uczestniczenie w cyklicznych szkoleniach produktowo-sprzedażowych oraz kampanijnych sieci sprzedaży – przygotowywanie i prowadzenie prezentacji w ramach kampanii na najważniejszych wydarzeniach dla grupy klientów: spotkania (online jak i stacjonarne), konferencji, targów oraz koordynacja harmonogramu spotkań;
- uczestniczenie w organizacji i realizacji badań marketingowych podległych produktów.
Wymagania:
- ukończone studia wyższe marketingowe;
- minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty w dziale marketingu lub w dziale promocji;
- znajomość procesu kształcenia oraz wymagań w podstawie programowej na wszystkich szczeblach edukacji szkolnej;
- wysokie kompetencje w zakresie opisu produktów/copywritingu;
- mile widziana znajomość rynku wydawniczego;
- zaawansowana znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza w zakresie Power Point i Excel;
- umiejętność pracy pod presją czasu; kreatywny, otwarty umysł na trendy i nowości rynkowe i działania w innych branżach;
- dobra koordynacja pracy własnej i umiejętność nadawania priorytetów przydzielonym zadaniom;
- gotowość do podróży służbowych.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji;
- współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem;
- system premiowy;
- możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku;
- prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla swojej rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa).
Poznaj
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Łączy nas… edukacja!
Zatrudniamy 600 pracowników, rocznie mamy ponad dwa tysiące współpracowników. Pracujemy w różnorodnych zespołach nastawionych na współpracę i innowacyjność.