Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. to lider branży edukacyjnej w Polsce i rozpoznawalna, godna zaufania marka z wartościami i tradycją. Obecnie WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców we wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej. Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.
W związku z rozwojem naszej oferty, poszukujemy do pracy osoby na stanowisko:
- budowanie portfolio i koordynację procesu kreacji poprzez rozwój produktu/grupy produktów w oparciu o badania rynkowe i marketingowe i potrzeby klienta;
- przygotowanie kampanii marketingowej oraz budżetu promocyjnego dla podległego produktu/grupy produktów z uwzględnieniem zmian rynkowych, badań, analiz;
- opracowanie i realizację planu kampanii, planu sprzedaży, planu gratisów, planu materiałów promocyjnych, składu i terminów wysyłek zestawów pomocy dydaktycznych dla klientów;
- przygotowanie przekazu marketingowego i merytorycznego dla produktu/grupy produktów we wszystkich kanałach komunikacji;
- budowanie bazy ekspertów/autorów do prowadzenia spotkań mających wpływ na budowanie merytorycznego przekazu w całej grupie produktów;
- tworzenie raportów zawierających opis badanie rynku w zakresie produktów, polityki handlowej, działań marketingowych; udziela rekomendacji nowych działań;
- uczestniczenie w cyklicznych szkoleniach produktowo-sprzedażowych oraz kampanijnych sieci sprzedaży – przygotowywanie i prowadzenie prezentacji w ramach kampanii na najważniejszych wydarzeniach dla grupy klientów: spotkania (online jak i stacjonarne), konferencji, targów oraz koordynacja harmonogramu spotkań;
- uczestniczenie w organizacji i realizacji badań marketingowych podległych produktów.
- ukończone studia wyższe marketingowe;
- minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty w dziale marketingu lub w dziale promocji;
- znajomość procesu kształcenia oraz wymagań w podstawie programowej na wszystkich szczeblach edukacji szkolnej;
- wysokie kompetencje w zakresie opisu produktów/copywritingu;
- znajomość rynku wydawniczego mile widziana;
- zaawansowana znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza w zakresie Power Point i Excel;
- umiejętność pracy pod presją czasu; kreatywny, otwarty umysł na trendy i nowości rynkowe i działania w innych branżach;
- dobra koordynacja pracy własnej i umiejętność nadawania priorytetów przydzielonym zadaniom;
- gotowość do podróży służbowych.
- ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji;
- system premiowy;
- możliwość rozwoju kompetencji na samodzielnym stanowisku;
- możliwość pracy hybrydowej;
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (ubezpieczenie na życie, karta sportowa).
- współpracę z doświadczonym, profesjonalnym i zgranym zespołem.
Poznaj
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Łączy nas… edukacja!
Zatrudniamy 600 pracowników, rocznie mamy ponad dwa tysiące współpracowników. Pracujemy w różnorodnych zespołach nastawionych na współpracę i innowacyjność.