Działamy we wszystkich obszarach budownictwa. Budujemy innowacyjnie, bezpiecznie i odpowiedzialnie. Zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju promujemy podejście, w którym najważniejszy jest człowiek.
Jako innowacyjny partner i ekspert dla klienta aktywnie rozwijamy rynek budownictwa w Polsce, wprowadzając nowe technologie i światowe rozwiązania. Jesteśmy jedynym generalnym wykonawcą - sygnatariuszem deklaracji współpracy „Inicjatywa partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju”.
www.skanska.pl/praca
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator Oferowania w Budownictwie Ogólnym
Miejsce pracy: Wrocław
Dołącz do Zespołu Przedrealizacyjnego jako Koordynator Oferowania w Budownictwie Ogólnym
Za co będziesz odpowiedzialny/a?
- zarządzanie pracami zespołu oferującego i nadzór nad prawidłowym przebiegiem przygotowania i złożenia oferty
- ustalenie Zespołu Oferującego i budżetu przygotowania oferty
- przygotowanie harmonogramu prac nad ofertą
- zapewnienie efektywnego przepływu informacji w zespole, koordynacja oferty
- zebranie kosztów bezpośrednich, techniczne opracowanie ostatecznej wartości oferty
- ocenę i wycenę ryzyka operacyjnego na projekcie na różnych etapach procesu oferowania
- kompletność oferty i wycenę
- aktywne poszukiwanie rozwiązań inżynierskich i optymalizacji w procesie przygotowywania oferty
- udział w negocjacjach i spotkaniach z klientami
- zaangażowanie odpowiednich Zespołów Funkcyjnych w przygotowanie oferty
- budowanie bazy danych rynku (konkurencja, ceny, podwykonawcy)
- udział w tworzeniu i monitorowaniu budżetu zespołu oferującego
Szukamy Ciebie, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe techniczne
- masz doświadczenie i umiejętności w budowaniu i zarządzaniu zespołem
- posiadasz min. 3 lata doświadczenie w oferowaniu w branży budowlanej, ze szczególnym uwzględnieniem projektów z branży przemysłowej,
- znasz z praktyki procesy produkcji, zamówień i logistyki,
- masz aktualną wiedzę o rynku dostawców i podwykonawców,
- masz wysoko rozwinięte umiejętności współpracy z osobami na różnych szczeblach struktury, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy
- masz umiejętność analizowania dużej liczby danych i wyciągania wniosków
- cechują Cię ponadprzeciętne umiejętności organizacyjne i wielozadaniowość, umiesz ustalać priorytety
- posiadasz umiejętności negocjacyjne i masz wysoką etykę pracy
- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym
- masz prawo jazdy kategorii B
Co zyskasz?
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw oraz rozwój umiejętności zarządzania ludźmi
- Doświadczenie i rozwój w obszarze oferowania
- Możliwość współpracy z ekspertami i specjalistami różnych branż