Unizeto Technologies SA jest wieloprofilową firmą z sektora IT, zajmującą się m. in.: projektowaniem i integracją systemów, jak również tworzeniem rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemów i komunikacji elektronicznej oraz zaawansowanych technologicznie usług.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator Marketingu Produktowego
Nr ref: KMP/XI/OBSZ/SZ
Miejsce pracy: Szczecin
Miejsce pracy: Szczecin
Wymagania:
- wykształcenie wyższe w dziedzinie marketingu, zarządzania lub sprzedażowe;
- co najmniej rok doświadczenia na stanowisku związanym z marketingiem produktowym;
- znajomość rynku szkoleniowego;
- umiejętność dynamicznego, efektywnego i twórczego rozwiązywania problemów;
- umiejętność budowy: planów marketingowych, strategii komunikacji marketingowych, budżetów marketingowych;
- umiejętność tworzenia koncepcji projektowych;
- umiejętność szacowania ryzyka i opłacalności;
- doskonałe umiejętności w dziedzinie komunikacji ustnej i pisemnej, prowadzenia prezentacji, organizacji pracy oraz zarządzania czasem;
- doskonała znajomość narzędzi MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- biegła znajomość produktów Obszaru Szkolenia;
- zaangażowanie i dynamizm pracy;
- wysoka kultura osobista;
- prawo jazdy kat. B;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
dodatkowe atuty:
- znajomość branży IT i bieżących szkoleń z zakresu IT;
- ogólna znajomość zasad funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego;
- znajomość narzędzi typu Corel, Prezi;
- skrupulatność i dokładność.
Główne zadania do realizacji:
- budowa i koordynacja strategii marketingu produktowego Obszaru Szkolenia;
- badanie potrzeb szkoleniowych u klienta i ich przełożenie na produkt;
- definiowanie grupy docelowej Obszaru;
- planowanie biznesowe grup produktowych (prognoza zysku/sprzedaży);
- badanie i określanie kanałów sprzedaży produktów;
- rozwój produktów szkoleniowych;
- budowa strategii i koordynacja działań marketingowych dotyczących obecności Obszaru Szkolenia w mediach społecznościowych, portalach branżowych w Internecie i w mediach tradycyjnych;
- tworzenie we współpracy z Działem Marketingu Spółki materiałów promocyjnych Obszaru oraz uaktualnianie istniejących;
- planowanie, prowadzenie i optymalizacja akcji promocyjnych (we współpracy z Działem Marketingu Spółki);
- tworzenie planów, raportów i analiz;
- planowanie, współorganizacja i udział w wydarzeniach branżowych o charakterze promocyjnym (konferencje, targi, seminaria, szkolenia itp.);
- ewaluacja i monitoring prowadzonych usług szkoleniowych;
- stała współpraca z Działem Marketingu i Planowania Strategicznego oraz jednostkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za sprzedaż;
- utrzymywanie relacji z kontrahentami, klientami, partnerami i pozostałymi Obszarami.
Oferujemy:
- służbowy laptop i telefon.