Koordynator / Koordynatorka ds. serwisu i usług
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 27 lat i otworzyliśmy już 78 sklepów!
Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Średni staż w Ekipie Leroy Merlin wynosi 5 lat, a 99% osób jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju.
Znajdź swoje miejsce w Ekipie!
- Twoją pasją jest handel i kontakt z klientem;
- masz doświadczenie w organizacji pracy podległego zespołu;
- posiadasz doświadczenie na stanowisku koordynatora w obszarze związanym ze sprzedażą i usługami;
- chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe doświadczenia;
- jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań.
- nadzorowanie, sprawne przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji usług oraz prowadzenie spraw spornych;
- pozyskiwanie nowych wykonawców zainteresowanych współpracą z Leroy Merlin;
- współpracę z klientami B2B (deweloperami, agencjami nieruchomości i innymi instytucjami będącymi źródłem pozyskania klientów projektowych);
- koordynację wprowadzanych zmian w programach lojalnościowych.
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.