Koordynator / Koordynatorka ds. Rozliczeń Porozumień Handlowych
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.praca zdalna
Praca jest w 100% zdalna. Zapraszamy osoby z niepełnoprawnościami do wzięcia udziału w rekrutacji.
Twój zakres obowiązków:
- Wykonywanie zadań związanych z rozliczeniem faktur poprzez weryfikację ich prawidłowości, kompletności oraz wyjaśnianie ewentualnych błędów z klientami oraz Centrum Usług Księgowych.
- Koordynowanie pracy Zespołu Rozliczeń Porozumień Handlowych.
A także
- Analiza prawidłowości danych, które dotyczą zawartych porozumień handlowych.
- Przygotowywanie raportów dla Działu Sprzedaży oraz Kontrolera Komercyjnego.
- Monitorowanie poprawności automatycznego procesu dostarczania porozumień do klientów oraz wysyłanie wersji papierowych porozumień, aneksów i wypowiedzeń do klientów, o ile wymagane.
- Kontrola poprawności procesu podpisywania porozumień i ich automatycznej archiwizacji.
- Podejmowanie działań mających na celu usprawnienie procesu rozliczania porozumień handlowych.
Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży w realizacji projektów dotyczących doskonalenia i rozwijania narzędzi stosowanych w procesie zawierania i rozliczania porozumień handlowych.
Czego oczekujemy?
- Otwartości na zatrudnienie za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
- Wykształcenia min. średniego (mile widziane wykształcenie o kierunku finansowym).
- Bardzo dobrej znajomości MS Excel.
- Minimum 2 lat doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków.
- Dobrej znajomości języka angielskiego min B2 (częsty kontakt z Centrum Usług Księgowych w Indiach).
- Skrupulatności, dociekliwości oraz umiejętności i chęci zadawania pytań, również na tematy z pozoru oczywiste.
- Chęci usprawniania pracy.
- Umiejętności organizacyjnych oraz pracy w grupie.
- Znajomość procesów księgowych będzie dodatkowym atutem.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Praca jest w 100% zdalna. Zapraszamy osoby z niepełnoprawnościami do wzięcia udziału w rekrutacji.
Twój zakres obowiązków:
- Wykonywanie zadań związanych z rozliczeniem faktur poprzez weryfikację ich prawidłowości, kompletności oraz wyjaśnianie ewentualnych błędów z klientami oraz Centrum Usług Księgowych.
- Koordynowanie pracy Zespołu Rozliczeń Porozumień Handlowych.
A także
- Analiza prawidłowości danych, które dotyczą zawartych porozumień handlowych.
- Przygotowywanie raportów dla Działu Sprzedaży oraz Kontrolera Komercyjnego.
- Monitorowanie poprawności automatycznego procesu dostarczania porozumień do klientów oraz wysyłanie wersji papierowych porozumień, aneksów i wypowiedzeń do klientów, o ile wymagane.
- Kontrola poprawności procesu podpisywania porozumień i ich automatycznej archiwizacji.
- Podejmowanie działań mających na celu usprawnienie procesu rozliczania porozumień handlowych.
Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży w realizacji projektów dotyczących doskonalenia i rozwijania narzędzi stosowanych w procesie zawierania i rozliczania porozumień handlowych.
Czego oczekujemy?
- Otwartości na zatrudnienie za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
- Wykształcenia min. średniego (mile widziane wykształcenie o kierunku finansowym).
- Bardzo dobrej znajomości MS Excel.
- Minimum 2 lat doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków.
- Dobrej znajomości języka angielskiego min B2 (częsty kontakt z Centrum Usług Księgowych w Indiach).
- Skrupulatności, dociekliwości oraz umiejętności i chęci zadawania pytań, również na tematy z pozoru oczywiste.
- Chęci usprawniania pracy.
- Umiejętności organizacyjnych oraz pracy w grupie.
- Znajomość procesów księgowych będzie dodatkowym atutem.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta