Od kilkudziesięciu lat marka hotelowa DoubleTree by Hilton cieszy się doskonałą reputacją na świecie. Ten sukces zawdzięczamy przede wszystkim naszym Pracownikom, którzy świadczą gościom usługi najwyższej jakości. Jesteśmy dumni z tego, że zatrudniamy ludzi reprezentujących najwyższy poziom,
ponieważ doskonale wiemy, że opinia naszej marki jest w ich rękach.
DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw,
jedno z największych centrów konferencyjnych sieci Hilton w Europie.
Jeśli Twoim celem jest praca w miejscu prestiżowym, w którym troszczymy się nie tylko o gości
ale także o Pracowników DOŁĄCZ DO NAS
Koordynator Konferencji i Bankietów / Event Manager (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa - Wawer
Zadania:
- realizowanie i koordynowanie przebiegu imprez zgodnie założeniami kontraktu,
- prowadzenie korespondencji oraz uczestniczenie w spotkaniach organizacyjnych z klientami i podwykonawcami imprez,
- prezentowanie oferty hotelu w czasie spotkań biznesowych,
- bieżące wprowadzanie zmian w systemie oraz w dokumentach w oparciu o ustalenia z klientami,
- współpraca z działami operacyjnymi w zakresie sprawnej realizacji imprez
Poszukujemy osób:
- o wysokiej kulturze osobistej,
- z doświadczeniem w branży hotelarskiej (minimum 2 lata w dziale sprzedaży/ koordynacji konferencji),
- komunikatywnych, pracowitych i dobrze zorganizowanych,
- umiejących pracować w grupie i pod presją czasu,
- pozytywnie nastawionych oraz otwartych na nowe doświadczenia,
- swobodnie posługujących się językiem angielskim (w mowie i w piśmie)
- znających system OPERA (mile widziane)
Oferujemy:
- stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego w jednym z największych obiektów konferencyjnych w Europie,
- przyjazną atmosferę,
- pracę w młodym i zgranym zespole,
- wsparcie w rozwoju zawodowym m.in. poprzez system szkoleń
- możliwość korzystania ze specjalnych zniżek dla Pracowników i ich Rodzin oraz Przyjaciół w hotelach sieci Hilton Worldwide na całym świecie