Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator HelpDesk
Odpowiedzialny będziesz za:
- zarządzanie podległym zespołem pierwszej linii wsparcia IT
- utrzymanie i rozwój infrastruktury informatycznej, narzędzi i systemów informatycznych
- udział we wdrożeniu nowych rozwiązań IT
- wdrażanie oraz kontrolowanie przestrzegania standardów
- dbałość o wysoką jakość dostarczanych rozwiązań
- prowadzenie projektów
- implementację standardów IT wprowadzanych na poziomie korporacyjnym
- zarządzanie i tworzenie dokumentacji
Od Kandydatów oczekujemy:
- minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku.
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz infrastrukturą IT
- wiedzy z zakresu budowy i konfiguracji komputerów klasy PC oraz serwerów
- znajomość systemów operacyjnych Windows i aplikacji w stopniu umożliwiającym udział w prowadzanie wdrożeń i usprawnień systemów
- szerokiej i systematycznie uzupełnianej wiedzy na temat najnowszych rozwiązań informatycznych (software, hardware)
- silnej orientacji na cel i dużej świadomości biznesowej
- wykształcenia wyższego (preferowane kierunki techniczne i informatyczne).
- znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
- komunikatywności oraz umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientami wewnętrznymi
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur nc+
- kulturę organizacyjną opartą na współpracy i koleżeństwie
- prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy,
- dostęp do bogatej oferty platformy nc+