Koordynator handlowy działu e-commerce
Miejsce pracy: Wołomin
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Udzielanie kompleksowej obsługi telefonicznej i mailowej klientom sklepu internetowego
- Pomoc klientom w złożeniu zamówienia, wyborze produktów oraz udzielanie informacji na temat dostępności towarów
- Rozwiązywanie problemów i konfliktów z klientami, dbając o wysoką jakość obsługi i zadowolenie klienta
- Zapewnienie odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące produktów, płatności i dostawy, stosując się do polityki firmy i standardów obsługi
- Monitorowanie i kontrolowanie zamówień, śledzenie statusu dostawy oraz współpraca z działem logistyki oraz magazynu w celu zapewnienia terminowych dostaw
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z korzystaniem ze sklepu internetowego, takich jak problemy z logowaniem, płatnościami online itp.
- Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnej relacji z klientami, budowanie zaufania i lojalności wobec marki
- Analiza informacji zwrotnych w celu doskonalenia procesów obsługi klienta
- Aktualizacja baz danych klientów oraz dokumentowanie interakcji i zapytań klientów w systemie Sente oraz Idosell
- Aktualizacja oferty strony internetowej
- Współpraca z innymi działami firmy
- Ścisła współpraca z zespołem działu obsługi Klienta w celu wymiany informacji, wspierania i doskonalenia procesów pracy
- Realizowanie innych zadań związanych z obsługą Klienta oraz obsługą kanałów sprzedaży, które mogą być przypisane przez przełożonego
Oczekujemy od Ciebie:
- Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w sektorze e-commerce.
- Znajomość specyfiki działania sklepu internetowego
- Doskonała komunikacja interpersonalna i umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność skutecznego radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi i negatywnymi opiniami Klientów
- Konieczna znajomość MS Office, mile widziana znajomość systemów Sente/Idosell/Allegro
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i skuteczne zarządzanie czasem
- Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
- Umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi działami w firmie
- Zorientowanie na Klienta i skupienie na zapewnieniu doskonałego doświadczenia zakupowego
- Dbałość o jakość i dokładność pracy
Oferujemy Ci:
- Konkurencyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i premii
- Miłą, koleżeńską atmosferę w dziale
- Kompleksowy program wdrożenia
- Uczestnictwo w programach rozwoju kompetencji
- Stanowisko o szerokich możliwościach i perspektywach szybkiego wzrostu