Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Działu Gospodarczego

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: zapewnienie ciągłości i jakości pracy obsługi administracyjnej dla obiektów i terenów Uniwersytetu, bieżący monitoring stanu technicznego budynków oraz zgłaszanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych, zarządzanie...
  • Administrator / Inspektor ds. eksploatacji

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    bieżąca obsługa wspólnot mieszkaniowych wraz z koordynowaniem współpracy wszystkich kontrahentów; organizacja i udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych; prowadzenie korespondencji i dokumentacji wspólnoty mieszkaniowej; współpraca w rozliczeniu mediów, wpisywanie zużycia z...
  • (Junior) Property / Facility Manager (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych; Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert; Organizacja kontroli technicznych; Kontrola technicznego wyposażenia obiektu; Raportowanie do centrali w Niemczech; Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...
  • Zarządca nieruchomości

    Strabag Sp. z o. o.   Kołobrzeg    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: prowadzenie pełnej obsługi nieruchomości; przygotowywanie planów gospodarczych, uchwał, rozliczanie mediów, przygotowanie i prowadzenie zebrań; nadzór nad realizacją przeglądów, serwisami technicznymi, pogotowiem technicznym; nadzór nad procesem gwarancyjnym, zgłaszanie i...
  • Zastępca / Zastępczyni Zarządcy Rejonu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kędzierzyn-Koźle    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Bieżący nadzór, ocena i kontrola stanu techniczno-eksploatacyjnego nieruchomości w obszarze działania Rejonu; Organizacja, koordynowanie i nadzór nad bieżącymi pracami remontowymi, konserwacyjnymi i bieżącego utrzymania obiektów, budynków ,...
  • Zastępca / Zastępczyni Zarządcy Rejonu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Wrocław    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Inicjowanie działań w zakresie usprawnień organizacyjnych i technicznych, zgłaszanie wniosków dla zapewnienia efektywnego zagospodarowania nieruchomości i powierzchni w podległych nieruchomościach; Sprawowanie nadzoru nad realizacją umów oraz...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami, w szczególności: Prowadzenie i wykonywanie nadzoru administracyjnego nad zasobem budynków i lokali mieszkalny Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w...
  • Zastępca Kierownika Osiedla ds. Technicznych

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do obowiązków Zastępcy Kierownika Osiedla ds. Technicznych będzie należało między innymi: organizacja pracy i nadzór nad podległym personelem; przygotowanie materiałów przetargowych (specyfikacje, zakresy, umowy); udział w pracach komisji przetargowej; przygotowywanie i realizacja...
  • Specjalista ds. Wynajmu

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Obowiązki: Pozyskiwanie i negocjowanie umów najmu z głównymi sieciami handlowymi; Opracowywanie strategii i analiz finansowych dla wynajmowanych powierzchni handlowych; Ocena lokalizacji centrów handlowych i analiza ich konkurencyjności; Zapewnienie kompleksowej obsługi sieci najemców;...
  • Młodszy Zarządca Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zadania: Zarządzanie technicznym utrzymaniem nieruchomości komercyjnych. Organizacja przetargów i zbieranie ofert. Kontrole techniczne i zarządzanie wyposażeniem obiektu. Raportowanie działalności do centrali w Niemczech. Dokumentacja operacyjna i kontrola faktur. Budowanie relacji z...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator FM

STRABAG PFS
Gdańsk
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
52 dni temu

STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i gałęzie budownictwa. Zostań częścią naszego zespołu!

 

STRABAG PFS należy do europejskiego koncernu STRABAG SE branży technologii budowlanych. Jako Spółka branży FM oferujemy kompleksowe usługi Facility Management dla prestiżowych klientów z sektora biurowego, logistycznego, handlowego i przemysłowego. Poprzez stosowanie wysokiej klasy rozwiązań pomagamy naszym Klientom w optymalizacji wykorzystania mediów oraz w innych dziedzinach technicznych cyklu życia obiektu. Naszymi atutami są doświadczenie technologiczne, zaangażowanie pracowników i kompleksowe usługi obejmujące wszystkie dziedziny przez cały cykl życia nieruchomości.

Koordynator FM

Miejsce pracy: Gdańsk i obszar województw ościennych

Zadania:
  • nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych (branża Facility Management) w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze – woj. pomorskie, zachodniopomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie
  • koordynacja pracy podległego zespołu; wsparcie kierowników obiektu w zarządzaniu zespołem pracowników
  • budowanie zespołu technicznego poprzez rekrutację wykwalifikowanej kadry i zarządzanie nią
  • przygotowywanie kalkulacji i ofert przetargowych kontraktów ( techniczna obsługa obiektów)
  • współudział w implementacji kontraktów
  • przygotowywanie harmonogramu prac dla kluczowych kontraktów
  • zarządzanie budżetem technicznym kontraktów – raporty, analizy i kontrole sprzedaży, kosztów, płatności, ryzyka
  • kontrole techniczne i okresowe przeglądy na obiektach, wprowadzanie nowych technicznych rozwiązań i ulepszeń
  • reprezentowanie firmy na zewnątrz - współudział w tworzeniu bazy klientów oraz w negocjacjach umów z klientami
  • rozwój biznesowy organizacji poprzez poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji usług
  • zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów
  • współpraca i nadzór nad zewnętrznymi firmami podwykonawczymi
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub pokrewne z zakresu utrzymania technicznego i zarządzania nieruchomościami branży FM
  • 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku oraz w zarządzaniu zespołem dedykowanym dla nieruchomości
  • kreatywność, innowacyjność i inicjatywa w prowadzeniu projektów
  • umiejętność kosztorysowania, czytania i analizy dokumentacji technicznej,
  • dobra znajomość obsługi komputera (mile widziana znajomość programów AutoCAD, NormaPro)
  • prawo jazdy kat. B
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, w tym terminologii technicznej z zakresu nieruchomości
  • zaangażowanie, samodzielność 
Dodatkowe informacje:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacji 
  • opieka zdrowotna, ubezpieczenie, szkolenia, Multisport, niezbędne narzędzia pracy 
  • ciekawa, pełna wyzwań praca

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o przesłanie CV przez formularz aplikacyjny on-line.

 

Poznaj

STRABAG

Dlaczego warto?

STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.

Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.

Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.

Opinie o pracodawcy

zdjecie pracownika

Marcin Czuba

Kierownik Kontraktu w branży mostowej

Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.

zdjecie pracownika

Anna Kowal

Specjalista ds. finansów

Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok zbieranie_aplikacji Dokumenty aplikacyjne
Krok spotkanie Rozmowa kwalifikacyjna
Krok propozycja_wspolpracy Podpisanie umowy

Podobne oferty

  • Kierownik Działu Gospodarczego

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: zapewnienie ciągłości i jakości pracy obsługi administracyjnej dla obiektów i terenów Uniwersytetu, bieżący monitoring stanu technicznego budynków oraz zgłaszanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych, zarządzanie...
  • Administrator / Inspektor ds. eksploatacji

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    bieżąca obsługa wspólnot mieszkaniowych wraz z koordynowaniem współpracy wszystkich kontrahentów; organizacja i udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych; prowadzenie korespondencji i dokumentacji wspólnoty mieszkaniowej; współpraca w rozliczeniu mediów, wpisywanie zużycia z...
  • (Junior) Property / Facility Manager (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych; Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert; Organizacja kontroli technicznych; Kontrola technicznego wyposażenia obiektu; Raportowanie do centrali w Niemczech; Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...
  • Zarządca nieruchomości

    Strabag Sp. z o. o.   Kołobrzeg    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: prowadzenie pełnej obsługi nieruchomości; przygotowywanie planów gospodarczych, uchwał, rozliczanie mediów, przygotowanie i prowadzenie zebrań; nadzór nad realizacją przeglądów, serwisami technicznymi, pogotowiem technicznym; nadzór nad procesem gwarancyjnym, zgłaszanie i...
  • Zastępca / Zastępczyni Zarządcy Rejonu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kędzierzyn-Koźle    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Bieżący nadzór, ocena i kontrola stanu techniczno-eksploatacyjnego nieruchomości w obszarze działania Rejonu; Organizacja, koordynowanie i nadzór nad bieżącymi pracami remontowymi, konserwacyjnymi i bieżącego utrzymania obiektów, budynków ,...
  • Zastępca / Zastępczyni Zarządcy Rejonu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Wrocław    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Inicjowanie działań w zakresie usprawnień organizacyjnych i technicznych, zgłaszanie wniosków dla zapewnienia efektywnego zagospodarowania nieruchomości i powierzchni w podległych nieruchomościach; Sprawowanie nadzoru nad realizacją umów oraz...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Zamość    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami, w szczególności: Prowadzenie i wykonywanie nadzoru administracyjnego nad zasobem budynków i lokali mieszkalny Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w...
  • Zastępca Kierownika Osiedla ds. Technicznych

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Do obowiązków Zastępcy Kierownika Osiedla ds. Technicznych będzie należało między innymi: organizacja pracy i nadzór nad podległym personelem; przygotowanie materiałów przetargowych (specyfikacje, zakresy, umowy); udział w pracach komisji przetargowej; przygotowywanie i realizacja...
  • Specjalista ds. Wynajmu

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Obowiązki: Pozyskiwanie i negocjowanie umów najmu z głównymi sieciami handlowymi; Opracowywanie strategii i analiz finansowych dla wynajmowanych powierzchni handlowych; Ocena lokalizacji centrów handlowych i analiza ich konkurencyjności; Zapewnienie kompleksowej obsługi sieci najemców;...
  • Młodszy Zarządca Nieruchomości

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zadania: Zarządzanie technicznym utrzymaniem nieruchomości komercyjnych. Organizacja przetargów i zbieranie ofert. Kontrole techniczne i zarządzanie wyposażeniem obiektu. Raportowanie działalności do centrali w Niemczech. Dokumentacja operacyjna i kontrola faktur. Budowanie relacji z...