STRABAG Property and Facility Services Sp. z o.o. jest jednym z liderów w zakresie kompleksowych usług Facility Management.
Poszukujemy osoby na Stanowisko:
Zakres obowiązków:
- organizacja pracy działu poprzez dalszy rozwój własnych struktur i kompetencji wewnętrznych w Spółce w obszarze IFM (w tym ochrony elektronicznej oraz utrzymania czystości)
- optymalizacja i kontrola kosztów w zakresie usług zewnętrznych oraz materiałów IFM
- kalkulacja ofert w zakresie dla usług IFM (w szczególności usługi sprzątania)
- wsparcie w zakresie implementacji nowych kontraktów w struktury Spółki
- współpraca z podwykonawcami, kierownikami obiektów oraz projektów w kraju w celu optymalizacji procesów sprzedażowych usług IFM
Wymagania:
- 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszarów usług IFM, w tym z zakresu kalkulacji i nadzoru nad usługami sprzątania, jak i ochrony
- wiedza z zakresu procesu implementacji usług IFM; zarządzania zmianą i procesami zachodzącymi w branży IFM
- kreatywność, innowacyjność i inicjatywa w samodzielnym organizowaniu ww. usług
- umiejętności negocjacyjne i zdolności do samodzielnego rozwiązywania problemów
- znajomość obsługi komputera (zasadniczo MS-Office)
- prawo jazdy kategorii B
- komunikatywność, sumienność oraz bardzo dobra organizacja pracy na samodzielnym stanowisku z odpowiedzialnością za osiągany wynik
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w międzynarodowej organizacji
- stanowisko z potencjałem rozwoju wraz z organizacją w Polsce
- opiekę zdrowotną,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
Prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku "Aplikuj teraz" lub kontakt telefoniczny.
Prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, w celu realizacji procesu rekrutacji. Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez spółki koncernu STRABAG SE, również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
- Krok Dokumenty aplikacyjne
- Krok Rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Podpisanie umowy