Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Działu Call Center

CHYLIŃSCY Sp. z o.o.
Warszawa
kierownik/koordynator
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
557 dni temu

Ogłoszenie numer: 8189124, z dnia 2023-05-17

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, autoryzowany Dealer Volkswagena

zatrudni osobę na stanowisko

 

Koordynator Działu Call Center

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie działem Call Center - inicjowanie oraz wdrażanie rozwiązań usprawniających działania CC, odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych
  • praca w systemie Call Center/CRM – monitoring jakości oraz efektywności działań, generowanie raportów
  • bieżące wsparcie pracowników – podnoszenie ich kompetencji i umiejętności sprzedażowych, coaching
  • ustalenie i zarządzanie harmonogramem działań Call Center
  • tworzenie narzędzi do prowadzenia telefonicznych rozmów handlowych zgodnie z potrzebami realizowanych kampanii sprzedażowych
  • współpraca z innymi działami organizacji w celu realizacji założeń programu
  • monitorowanie osiągniętych przez zespół parametrów sprzedaży i podejmowanie działań zwiększających jego efektywność
  • realizacja wyznaczonych KPI zgodnie z założeniami

Wymagania

  • min. 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem Telemarketerów lub Call Center
  • znajomość specyfiki pracy Call Center
  • wysoka orientacja na osiąganie wyznaczonych celów, delegowanie i rozliczanie zadań
  • umiejętność motywowania zespołu do osiągania jak najwyższych wyników
  • wysoki poziom samodzielności w działaniu oraz zarządzaniu projektami sprzedażowymi
  • wysokie zdolności interpersonalne

Oferujemy

  • zatrudnienie w nowoczesnej, stale rozwijającej się firmie, reprezentującej światowego lidera w sprzedaży aut
  • współpraca na podstawie kontraktu B2B
  • atrakcyjne i progresywne wynagrodzenie powiązane z realizacją celów
  • udział w innowacyjnym i ciekawym projekcie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...