Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator Działu Call Center

DEKRA Praca Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
3494 dni temu

DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG – światowego lidera usług personalnych na terenie całej Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.

 

Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Koordynator Działu Call Center
Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:

 

Obowiązkiem zatrudnionej osoby będzie stworzenie i zarządzanie działem Call Center w spółce.

 

Zadania:
  • Realizacja strategii Działu Call Center

  • Realizacja wyznaczonych celów finansowych i targetów miesięcznych

  • Bieżąca koordynacja i kontrola wykonania zleconych zadań i ich efektów

  • Motywowanie pracowników, nastawione na wzrost jakości i efektywności pracy

  • Organizacja, realizacja i nadzór nad szkoleniami rozwojowymi i caochingami dla pracowników

  • Realizacja szkoleń adaptacyjnych

  • Tworzenie raportów na potrzeby działu

Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • Umiejętność szybkiego diagnozowania i reagowania na problemy

  • Komunikatywność i asertywność

  • Umiejętność pracy pod presją czasu

  • Samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy

  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Możliwości rozwoju w ramach dużej struktury

  • System motywacyjny

  • Narzędzia pracy



Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DEKRA Praca Sp. z o.o. zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określonym stanowisku oraz wybór odpowiedniej osoby do zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny, zgoda kandydata, uzasadniony interes Administratora oraz realizacja czynności koniecznych do wykonania przed zawarciem umowy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacyjnym. Kandydatowi przysługuje prawo wycofania zgody na przetwarzanie, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, prawo ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...