kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Nadzór nad codzienną pracą zespołu call center, monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy i obowiązującymi przepisami. Regularne coachingi zespołu w celu osiągania celów wydajnościowych. Identyfikacja problemów z wydajnością, opracowanie planów działań poprawczych,...
DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG – światowego lidera usług personalnych na terenie całej Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Koordynator Działu Call Center
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
Obowiązkiem zatrudnionej osoby będzie stworzenie i zarządzanie działem Call Center w spółce.
Zadania:
Realizacja strategii Działu Call Center
Realizacja wyznaczonych celów finansowych i targetów miesięcznych
Bieżąca koordynacja i kontrola wykonania zleconych zadań i ich efektów
Motywowanie pracowników, nastawione na wzrost jakości i efektywności pracy
Organizacja, realizacja i nadzór nad szkoleniami rozwojowymi i caochingami dla pracowników
Realizacja szkoleń adaptacyjnych
Tworzenie raportów na potrzeby działu
Wymagania:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Umiejętność szybkiego diagnozowania i reagowania na problemy
Komunikatywność i asertywność
Umiejętność pracy pod presją czasu
Samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy
Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Nadzór nad codzienną pracą zespołu call center, monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy i obowiązującymi przepisami. Regularne coachingi zespołu w celu osiągania celów wydajnościowych. Identyfikacja problemów z wydajnością, opracowanie planów działań poprawczych,...