DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG – światowego lidera usług personalnych na terenie całej Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Obowiązkiem zatrudnionej osoby będzie stworzenie i zarządzanie działem Call Center w spółce.
-
Realizacja strategii Działu Call Center
-
Realizacja wyznaczonych celów finansowych i targetów miesięcznych
-
Bieżąca koordynacja i kontrola wykonania zleconych zadań i ich efektów
-
Motywowanie pracowników, nastawione na wzrost jakości i efektywności pracy
-
Organizacja, realizacja i nadzór nad szkoleniami rozwojowymi i caochingami dla pracowników
-
Realizacja szkoleń adaptacyjnych
-
Tworzenie raportów na potrzeby działu
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
Umiejętność szybkiego diagnozowania i reagowania na problemy
-
Komunikatywność i asertywność
-
Umiejętność pracy pod presją czasu
-
Samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy
-
Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Możliwości rozwoju w ramach dużej struktury
-
System motywacyjny
-
Narzędzia pracy