Poszukujemy osoby o pozytywnym nastawieniu, bardzo dobrze zorganizowanej i konkretnej w działaniach, która ma własne pomysły i nie boi się ich komunikować. W naszym zespole niezwykle cenimy sobie wartości takie jak: współpraca, inicjatywa w działaniu, bezpośrednia komunikacja i przyjazne podejście do ludzi.
Koordynator działu Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie procesów administracji firmy,
- sprawowanie kontroli nad gospodarką magazynową, środkami trwałymi organizacji i optymalizację procesów i kosztów zarządzania majątkiem firmy,
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem administracji,
- nadzorowanie ewidencji nieruchomości będących w dyspozycji Spółki oraz nadzór nad realizacją umów najmu powierzchni,
- zarządzanie i administrowaniem powierzonymi nieruchomościami,
- współpraca z Zarządcą lub właścicielami najmowanych powierzchni przez firmę,
- procedowanie umów najmu,
- tworzenie i pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem procedur w nadzorowanym obszarze,
- przygotowanie dokumentacji dotyczącej środków trwałych oraz wyjaśnia niezgodności,
- nadzorowanie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- wsparcie działu administracji w nowych projektach,
- ścisła współpraca administracyjna ze wszystkimi działami w Centrali oraz placówkami medycznymi.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze administracji, zarządzania środkami trwałymi czy nieruchomościami
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- wysoką kulturę osobistą, nastawienie na zadania i asertywność,
- doskonałe umiejętności w obszarach: podejmowania decyzji, samodzielności w działaniu,
- bardzo dobrą znajomość pakietu Office
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- samodzielność, ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- bezpieczeństwo zatrudnienia,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy i pracę w przyjaznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem,
- nowoczesne narzędzia pracy.