Poczta Polska S.A
Biuro Rozwoju Działalności Handlowej
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- koordynowanie sprzedaży prasy w sieci placówek pocztowych,
- nadzór nad realizacją procesu sprzedaży prasy w prenumeracie,
- współpraca z dostawcami prasy w zakresie realizacji zawartych umów,
- analiza ofert w celu rozszerzenia gamy wydawnictw dostępnych w ramach kolportażu prasy realizowanego w PP S.A.,
- analiza sprzedaży prasy w poszczególnych formach kolportażu.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobrej znajomości rynku prasowego,
- umiejętności organizacji pracy własnej oraz współpracy w zespole,
- umiejętności koordynowania procesów sprzedażowych,
- orientacji na klienta i umiejętność identyfikowania jego potrzeb,
- umiejętności analizowania informacji i danych,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.
W zamian oferujemy:
- umowę o pracę,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym