PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.
W tym procesie naszym Partnerem jest polska firma zajmująca się produkcją zdrowych i wysokiej jakości przekąsek. Zakład Produkcyjny znajduje się w Marciszowie na Dolnym Śląsku, a siedziba firmy w Opolu. Produkty dystrybuowane są na całym świecie.
W związku z rozwojem firmy, nasz Klient zdecydował się na zatrudnienie osoby, która będzie zarządzała zakładem produkcyjnym i koordynowała wszystkie działania związane z produkcją. Docelowo kandydat będzie miał możliwość aktywnego współuczestniczenia w rozwoju firmy.
Zapraszamy zainteresowane osoby, odpowiadające poniższym oczekiwaniom, do udziału w procesie rekrutacji na stanowisko:
GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI:
- Odpowiedzialność za skuteczną i efektywną pracę zespołu (5 osób)
- Kierowanie zespołem
- Dbanie o wysoką jakość produkcji
- Określanie wydziałowych planów produkcyjnych
- Monitorowanie realizacji założonego planu produkcyjnego
- Planowanie grafików pracy
- Zapewnienie prawidłowych warunków pracy BHP
- Raportowanie i analizy wydajności produkcji
- Motywowanie pracowników do podnoszenia kompetencji i kwalifikacji zawodowych
- Komunikacja z innymi działami firmy i koordynacja działań
- Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
WYMAGANIA:
- Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na kierowniczym stanowisku w dziale produkcji
- Praktyczna znajomość branży spożywczej
- Umiejętność organizowania i planowania produkcji oraz znajomość eksploatacji urządzeń i linii technologicznych
- Umiejętność zarządzania budżetem
- Zdolności efektywnego kierowania kapitałem ludzkim
- Znajomość nowoczesnych metod zarządzania procesem produkcyjnym oraz zasad zarządzania jakością
- Wiedza o zarządzaniu i administracji
- Predyspozycje menadżerskie
- Zdolności organizacyjne
- Inicjatywa / przedsiębiorczość
- Znajomość zasad zarządzania jakością
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Zorientowanie na wyniki i zdolność do skutecznego osiągania celów biznesowych
- Umiejętność promowania innowacji i mobilizowania pracowników w procesie wprowadzania zmian
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych.
CO OFERUJEMY:
- Praca w zgranym zespole w otwartej, przyjaznej atmosferze,
- Umowa o pracę lub współpracę,
- Samochód służbowe i inne narzędzia pracy,
- Możliwość rozwoju i awansu wraz z rozwojem firmy.