- Pozyskiwanie nowych Klientów najmu
- Utrzymywanie stałego kontaktu oraz budowanie relacji z obecnymi Klientami i Partnerami Biznesowymi Fraikin Polska
- Przygotowywanie dokumentacji wynajmu krótkoterminowego
- Wydawanie i odbiór pojazdów od klientów Fraikin Polska, w oddziałach Fraikin jak i siedzibach klientów
- Wystawianie dokumentów księgowych związanych z wynajmem
- Przygotowywanie raportów
- Analizowanie rynku sprzedaży i wynajmu pojazdów użytkowych
- Bieżąca praca w systemie CRM
- Doświadczenie z zakresie wynajmu pojazdów, transportu i logistyki
- Wiedza z zakresu pojazdów ciężarowych i dostawczych
- Wiedza z zakresu finansów i ekonomii
- Znajomość języka angielskiego - dodatkowy atut
- Znajomość pakietu Office - word, excel
- Prawo jazdy kategorii B
- Prawo jazdy kategorii C – dodatkowy atut
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego i podniesienia kwalifikacji
- Pakiet socjalny (opiekę medyczną, pakiet sportowy i inne)
Poznaj
Fraikin Polska Sp. z o.o.
Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią nowoczesnych rozwiązań zarządzania, które nasza firma oferuje wszystkim użytkownikom pojazdów: od właścicieli jednej ciężarówki do przedsiębiorstw dysponujących całymi flotami.
Spółki Grupy Fraikin łączy wspólna, głęboko zakorzeniona kultura pracy, wynikająca z ponad 70-letniego doświadczenia w zaspokajaniu potrzeb ogromnej rzeszy klientów – firm i instytucji różnej wielkości, działających na różnych polach i znajdującyFraikin Polskach się na różnych etapach rozwoju.
Fraikin dostarcza niemal wszystkie rodzaje nadwozi takie jak furgony zintegrowane i do zabudowy, pojazdy kurtynowe, chłodnie, ciężarówki z opuszczanymi bokami i platformą załadunkową, samo rozładowcze oraz wiele innych pojazdów specjalistycznych.
Zespół menadżerów, techników, specjalistów obsługi klienta, jest zawsze dostępny w pobliżu klienta. Zespołom terenowym pomagają i doradzają specjaliści z centrali, odpowiedzialni za efektywność i poziom usług, satysfakcję klienta oraz opracowywanie nowych ofert usług w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów.